Ga naar inhoud

Verkenner Mappen sorteren drag en drop


rakkie

Aanbevolen berichten

sinds ik windows 8.1 gebruik kan ik mijn fotos bij middel van slepen en neerzetten niet meer gebruiken, wel tientallen mogelijkheden, alfabetisch enz, maar ik zou willen zoals vroeger met XP en vista naar mijn zin willen sorteren, gek genoeg gaat dat wel met het programma Picasa! Help!!

groetjes,Rakkie

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Ja , goed ,maar het vervelende is als je een foto wil tussenvoegen ,je dan iedere keer moet hernummeren, het gekkeis dat met Picasa 3.9 als enige wel lukt! dus ,dus wel een groot gimis met XP en Vista

Dank voor de tussenkomst, Rakkie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog wat opzoekwerk voor je gedaan en ben deze site tegengekomen: Windows Explorer Auto Arrange - Disable in Windows 8

Hier kan je een programma downloaden dat automatisch je instellingen aanpast waardoor je wel handmatig kan sorteren.

Wel eerst even een systeemherstel maken voor het geval dat er iets gebeurt dat niet bedoeld is. ;)

Ik heb het zelf ook geinstalleerd want vond dit iets zeer nuttig. Ik had een klein probleempje na het programma klaar was waarbij windows verkenner even crashte maar nadat ik via ctrl-alt-del mijn pc opnieuw heb opgestart was dit opgelost. :D

Grtz Robbe

aangepast door robbe.janssens
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.