Ga naar inhoud

win8.1 herstel-usb-flashstick


Guy

Aanbevolen berichten

Hallo, Clarkie heeft me al goed geholpen, deze vraag is eerder uit nieuwsgierigheid.

Notebook Acer aspire win8-OEM +upgrade 8.1

Ik heb vanuit win8.1 een herstel-usb-flashstick gemaakt, win zette de recovery-partitie erop en de benodigde tools. Is deze stick nu hetzelfde als die ik bij aankoop gekregen heb of zijn er verschillen.

Hartelijk dank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik je vraag goed begrijp dan ben je op dit moment in het bezit van twee verschillende sticks: geeft het openen van de verschillende sticks via je verkenner en het vergelijken van de eigenschappen van de opgeslagen bestanden (naam + grootte) je geen uitsluitsel hieromtrent ? ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo asus, terugkeer naar fabrieksinstellingen en terug alles opbouwen is goed gelukt. Ik heb nieuwe herstelstick gemaakt, Daarom was die vraag of die beide sticks identiek zijn. Heb ze niet bij de hand nu maar zal ze eens vergelijken in de verkenner.

Groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Asus, ik heb de flashstick, die ik meegekregen heb bij aankoop, vergeleken met de flashstick die ik zelf gemaakt heb na herinstallatie. Ik kan geen verschil vinden, zelfde mappen met inhoud en benodigde tools.

Groeten

- - - Updated - - -

Asus, ik heb nog 1 vraagje. Heeft een software pakket zoals bijvoorbeeld Acronis meer in huis en zekerder als de tools die windows 8.1 biedt voor backup en herstel en recovery?

hartelijk dank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou beide sticks bijhouden voor een eventueel "worst-case-scenario" ... :-)

Zelf werk ik steeds met een image als aanvulling van het dubbel extern opslaan van mijn documenten, foto's, bladwijzers, enz. Een image maak ik nooit met de in Windows ingebouwde tool, maar steeds met software gelijkaardig aan de Acronis die je aanhaalt: Macrium Reflect.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Markeer als opgelost", die je links onderaan kan terugvinden … zo blijft het voor iedereen overzichtelijk. ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.