Ga naar inhoud

Windoows 8 OEM+update 8.1 fabrieks instelling


Guy

Aanbevolen berichten

notebook Acer aspire

Hallo, als ik een fabrieksherstel doe , meen ik dat ik terug zal keren naar win8 , alle updates installeren ,en dan terug moet updaten naar 8.1.

Na de fabrieksherstel, zijn de drivers voor toegang tot de router (alles is met draad bij mij) en grafische kaart enz.. dann nog aan wezig, of moet dat terug geinstalleerd worden?

Vooral voor toegang tot mijn router, zou ik best zenuwachtig van worden.

Hartelijk dank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Terug zetten naar fabrieksinstellingen betekent dat je laptop terug gezet wordt naar een toestand zoals de dag van aankoop.

Drivers voor hardware die bij aankoop op je laptop aanwezig waren zijn dan dus ook aanwezig.

Drivers die je achteraf zelf geïnstalleerd zou hebben dien je terug te installeren.

Windows 8 (.1) beschikt zelf ook over een aantal mogelijkheden om terug te gaan naar een bepaalde toestand.

Die mogelijkheden zijn PC vernieuwen, opnieuw instellen of herstellen.

Meer hierover lees je in deze link.

Maar nu ben ik wel nieuwsgierig waarom je terug naar fabrieksinstellingen zou willen gaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Clarkie omdat de win-fix-it nog steeds fout geeft die hij niet kan op lossen inzake updates die niet geinstalleerd of mislukt zijn,maar nergens te vinden te zijn. ik vertrouw dat ding niet meer.

Ik was van plan eerst eens een "vernieuwing " te doen, wat dat geeft.

Vervolgens naar fabrieksinstellin, alle updates installeren en dan update8.1 , vervolgens een systeemkopie te maken op externe HDD, zo verdere stappen om mijn programmas te installeren en dan nieuwe systeemkopie te maken.

Ik geef graag toe dat ik best nieuwsgierig ben daarnaar.

Zo meen ik met een goede nieuwe installatie en bijhorende zuivere systeemkopie , een hele tijd gerust te zijn.

Mijn notebook is nog geen maand oud en staat nog niks belangrijks op vvan mijzelf. (Het is dus ook best wel wat spelen, en kkijken hoe dat allemaal werkt :-)

dank voor de reaktie

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.