Ga naar inhoud

Windows 8.1 aankopen


ruud

Aanbevolen berichten

Heb HP pc, 1 jaar denk aan format maar dan ben ik alle gegevens kwijt die ik op mijn D: & E: heb staan, nu vraag ik mij af als ik een windows 8.1 aankoop

kan ik dan een format c: doen dat is zo een snelle hdd, zonder problemen?

En waar kan ik het goedkoopst mijn windows 8.1 aanschaffen?

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd, loopt regelmatig vast en om te printen moet allerlei toeren uit halen om er iets uit te krijgen, ook al eerder besproken hier.

@Clarkie idd, maar probeer het op deze manier misschien op te lossen, maar is natuurlijk weer extra investering en zonder zeker te zijn....

Link naar reactie
Delen op andere sites

idd, daar had ik misschien duidelijker moeten zijn en dan deze vraag stellen die ik nu stel, want zag/zie geen tip die me helpt daar ik geen DVD heb van mijn windows stond erop als ik toestel kocht.

En je maakt herstelschijven, maar die komen op hetzelfde neer als de recovery image.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Via deze link kom je bij HP Support terecht ... navigeer daar naar: Systeemherstel uitvoeren op desktop- en AiO-pc's uit 2013 en eerder (zwarte achtergrond) -> Systeemherstel in Windows 8 -> Volg deze stappen als u een back-up wilt maken van uw persoonlijke bestanden.

Wanneer die persoonlijke gegevens, afbeeldingen, documenten, ... écht belangrijk voor je zijn bewaar je die best op minimum twee verschillende externe geheugendragers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de hulp, HP support vergeet dat maar daar sturen ze je gewoon wandelen met de uitleg als je nog toegang hebt tot je systeem draai de recovery image indien dat niet werkt gebruik je herstel dvd's....

En wat ze daar schrijven, ja heb ik al benut en geeft niet wat ik wil.

Met die back up die ze dan maken heb ik al slechte ervaringen, dat als je het nodig hebt het niet werkt.

Mijn gegevens staan op verschillende dragers.

Nu mag ik even terug naar mijn vraag, als ik een windows 8.1 koop kan ik dan op mijn c: een format doen vanaf nul zonder mijn andere schijf te beinvloeden/wissen?

Zoja, weten jullie waar het het goedkoopste is?

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.