Ga naar inhoud

Windows 8.1 update?


bianca37

Aanbevolen berichten

Ik heb vanmiddag toen ik mijn computer aanzetten ik denk een update gekregen ik starten hem op en toen stond er herstarten

en dat deed hij automatisch, nu is hij al vanaf kwart voor 1 bezig er staat nog steeds

Windows voorbereiden zet u computer niet uit

het is nu al bijna half zes en draaid nog steeds maak me flink zorgen

kan iemand mij zeggen wat ik moet doen had toch al klaar moeten zijn

heb al geprobeerd uit zetten en opnieuw starten gaat hij gewoon door

vr groet Bianca

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan dit proberen: je computer opstarten in veilige modus (als je dit niet weet/kan) vertel het even en dan een herstelpunt proberen terug te zetten van vóór het updaten.

Maar 't gaat om een update van windows, dus mogelijk vertikt hij ook dàt ... - enfin: probeer het even en vertel wat er (niet) lukt ?

(in veilige modus raak je meestal door na het verschijnen en verdwijnen van het biosscherm (dat allereerste scherm) al dadelijk op je escape of F8-toets te gaan tokkelen. Je kan op dat ogenblik beide toetsen door mekaar en verschillende keren aantoetsen - je doet er niets fout mee moest het toch niet de goede toets zijn)

Even een edit n.a.v. je bericht, Falstring, (bericht hierna):

'k zat dus nog in mijn xp-tijd met mijn F8-getokkel, ondertussen leerde ik bij en voor wie later dit topic nog leest even een linkje naar: hoe opstarten in veilige modus in Win 8 : http://www.reviversoft.com/nl/blog/2013/12/how-to-boot-into-windows-8-safe-mode/

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

nou, dat f8-getokkel, daar krijg je w 8.1 niet mee op de coöperatieve toer....

in het genoemde geval, dat zich best regelmatig voordoet, zul je gewoon via ingedrukt houden van de aan-uit-knop de pc hard moeten afsluiten, en daarna gewoon opstarten.

vrijwel altijd blijkt daarna dat de updates netjes zijn verwerkt.

mocht dat niet zo zijn, dan komt w8.1 vrijwel zeker op met suggesties voor reparatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ bianca37,

Ondanks dat u verschillende forumnamen gebruikt hebben wij geconstateerd dat u dezelfde vraag ook heeft gesteld bij een ander computerforum.

Het heeft géén zin om onnodig dubbel werk te leveren en overbodig tijd in te steken.

Besef goed dat de helpers allemaal vrijwiiligers zijn, die dit allemaal in persoonlijke tijd doen.

We sluiten dit topic dan ook af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.