Ga naar inhoud

Corrupte bestanden


spookie2005

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb eens een sfc /scannow uitgevoerd op mijn pc en die vond "problemen'": bestanden die corrupt zijn en niet zomaar meer hersteld kunnen worden. Dat wordt dan blijkbaar geplaatst in een log "CBS", wat ik ook teruggevonden heb. Ik verwachtte wat problemen met het systeem naar aanleiding van trage, haperige reacties" van het systeem, vandaar dat ik eens zo een sfc commando heb uitgevoerd. Wil dat dan zeggen dat windows volledig hersteld moet worden of zijn er nog andere mogelijkheden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, er werd niet gevraagd naar een herstelschijf: Ondertussen is mijn oog hierop gevallen en omdat ik altijd mijn systeem kan terugzetten heb ik dit eens toegepast:

sfc /scannow - Cannot repair member file

Dat zal wel eenzelfde actie zijn als het gebruik van de herstelschijf zeker?

- - - Updated - - -

Inderdaad, er werd niet gevraagd naar een herstelschijf: Ondertussen is mijn oog hierop gevallen en omdat ik altijd mijn systeem kan terugzetten heb ik dit eens toegepast:

http://social.technet.microsoft.com/Forums/en-US/w8itprogeneral/thread/26f35def-6f55-4c07-9ba8-73e2d402e6cc

Dat zal wel eenzelfde actie zijn als het gebruik van de herstelschijf zeker?

- - - Updated - - -

Inderdaad, er werd niet gevraagd naar een herstelschijf: Ondertussen is mijn oog hierop gevallen en omdat ik altijd mijn systeem kan terugzetten heb ik dit eens toegepast:

http://social.technet.microsoft.com/Forums/en-US/w8itprogeneral/thread/26f35def-6f55-4c07-9ba8-73e2d402e6cc

Dat zal wel eenzelfde actie zijn als het gebruik van de herstelschijf zeker?

Ik moet zeggen: Achteraf werd er geen melding meer gemaakt van fouten en vond ik er in CBS.log geen meer terug!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.