Ga naar inhoud

cursor met capriolen


IE8

Aanbevolen berichten

In programma's waar tekst ingevoerd wordt (zoals in Word, en tevens in dit tekstvak hier, ... ) heb ik steeds last van een cursor die op de loop gaat.

Plaats ik bijvoorbeeld de cursor in een woord om er een ontbrekende letter in te vullen, dan verschijnt wat ik aanvul op een totaal andere plaats in de tekst.

Vervelend, vooral als je er geen erg in hebt en doorgaat met typen.

Het gebeurt ook vaak dat de cursor vanzelf begint te scrollen en niet meer te stoppen is.

Zou deze fout door de muis veroorzaakt worden of is daar een andere oorzaak voor ?

En in het laatste geval, kan dit verholpen worden ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft het eerst wel correct gewerkt?

Recent andere Windows versie in gebruik of andere hardware of.....?

Plaats eens andere batterijtjes, een andere mogelijkheid is een probleem met het toetsenbord ( stof, vuil,...).

Je kan ook altijd als test een andere muis en toetsenbord aansluiten om te zien of het probleem zich dan nog stelt.

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt om mij eraan te herinneren wat voor de hand liggend is.

Al zoveel problemen ondervonden sinds de upgrade naar Windows 8.1 dat ik dit besturingssysteem nog weinig vertrouwen schenk.

Na enkele dagen met een andere muis gewerkt te hebben, kan ik besluiten dat de fout muisgerelateerd moet zijn.

PS: Graag zou ik eveneens het touchpad van mijn notebook uitzetten wanneer ik met het toetsenbord werk om nog verdere muiscapriolen te vermijden, maar hiervoor open ik een nieuw onderwerp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.