Ga naar inhoud

IK geraak niet in mijn bios van mijn asus k73s


robocop67

Aanbevolen berichten

beste,

ik heb een asus k73s gekocht 2dehands bij een handelaar maar ik wil weten of het een i7 of i5 processor is want men zegt op google een i5 maar systeem in configscherm en de verkoper zeggen een i7. als ik cclaener opstart vermeld die ook i7.

ik weet niet meer wat te geloven.

ik heb bij opstarten al del toets en f2 en f10 gebruikt maar helpt niet die gaat gewoon door naar zijn win 8.1 en ik zou in de bios moeten zijn voor de controle van processor

weet iemand raad??

mvg

robocop

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar Configuratiescherm - Systeem en beveiliging - Systeem en daar kan je ook zien welke processor je hebt.

Ook met speccy kan je de eigenschappen van de processor bekijken.

Download en installeer Speccy.

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren.

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.

525a111b37ea3-Speccy.PNG

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.

Meer info over deze procedure lees je HIER.

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste kwezzie

ik was al in systeem gaan kijken en daar stond i7 , tevens geeft de speccy ook aan dat het een i7 is , dus nu kan ik gerust zijn dat het een i7 is , dom van mij dat ik niet aan speccy gedacht heb want die staat op mijn andere pc wel.

hartelijk dank voor alles

mvg

robocop

zaak gesloten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.