Ga naar inhoud

mogen die programmas verwijderd worden?


clovis

Aanbevolen berichten

zoals je ziet op de screenshot,heb ik nogal wat(standaard)programmas staan.

ik heb al gedacht om die op te ruimen,maar ben bang dat mijn pc onstabiel zou worden...graag zou ik jullie raad willen weten.

1.acer recovery agent (tja nodig?ja en neen...neen,omdat ik een eigen backup programma gebruik nl.acronis)

2.identity card ( weet niet wat dit juist doet).

3.nero backitup essentials (hoef ik dit te houden?zoals eerder vermeld heb ik een eigen backup programma).

4.onderdelen van intel managment ( inderdaad er is intel geinstalleerd op mijn pc,maar dit is niet meer de recentste "graphic" die ik gebruik..dit is namelijk nivdea.

5.Qualcomm atheros WLAN and bluetooth ( bluetooth gebruik ik nooit en zal dat nooit doen en draadloos ook niet...ik zal altijd met LAN-kabels werken.).

graag jullie raad.

post-49707-1417705982,6972_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gezien je het echter over een Acer computer hebt, dan is dit een vooraf geïnstalleerde toepassing die een overzicht geeft van bepaalde informatie over jouw systeem, zoals serienummer en modelnaam, die je nodig hebt wanneer je contact opneemt met de helpdesk van Acer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok ik ben al blij dat er toch 1ne weg mag.

ik heb al op verschillende sites gekeken en er is maar heel heel weing te vinden over "mag dit programma verwijderd worden op een pc,als de mijne)...blijkbaar is het niet echt geweten of het mag verwijderd worden.

nu,beter zo...of dat mijn pc instabiel wordt.

dank u voor de hulp,topic mag voor mij gesloten worden.

ferm bedankt voor de hulp!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.