Ga naar inhoud

probleem met windows 8.1


michielvw

Aanbevolen berichten

Ik heb problemen met alles wat te maken heeft met microsoft. Na bepaalde tijd kon ik mijn mail app op windows 8.1 niet meer gebruiken en werkte de app van weer ook niet meer.

Nu krijg ik via school mailadres gratis office 2013. Deze bekom ik via 365 mail en dan downloaden.

Dit geeft problemen bij installeren. Ik kan het installeren maar op office krijg ik de melding dat het niet geregistreerd is.

[ATTACH=CONFIG]36012[/ATTACH]

dan probeer ik de laatste tijd nog enkele andere dingen. Ik wou 8.1 koppelen aan mijn microsoft account want had het nu nie gedaan.

[ATTACH=CONFIG]36013[/ATTACH]

krijg dan de foutmelding

[ATTACH=CONFIG]36014[/ATTACH]

ook bij het installeren van eender welk programma krijg ik altijd een foutmelding.

post-47249-1417705969,7397_thumb.jpg

bij office heb ik wa gezocht achter het probleem en ik krijg een foutmelding en heeft te maken met de verbinding met microsoft zo te zien

post-47249-1417705969,766_thumb.jpg

ik heb zelf bitdefender als antivirus en als het iets opmerkt geeft het onmiddellijk een melding.

ik heb om windows 8.1 beter bruikbaar te maken classic shield geïnstalleerd zodat je nog het windows 7 menu hebt

Het geeft altijd aan dat er geen internetverbinding is maar ik heb gewoon internet

iemand die kan helpen

aangepast door michielvw
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Michiel,

De drie bovenste links werken niet... Misschien moet je deze eens aanpassen door op een correcte manier een bijlage aan je volgende bericht toe te voegen. Hoe je dat doet lees je hier.

Is BitDefender de enige antivirus die zich op uw PC bevindt en/of ingeschakeld staat ?

Zo niet, en als deze problemen zich recent zijn beginnen voordoen, kan je ook proberen om je PC te resetten naar een eerder herstelpunt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb problemen met alles wat te maken heeft met microsoft. Na bepaalde tijd kon ik mijn mail app op windows 8.1 niet meer gebruiken en werkte de app van weer ook niet meer.

Nu krijg ik via school mailadres gratis office 2013. Deze bekom ik via 365 mail en dan downloaden.

Dit geeft problemen bij installeren. Ik kan het installeren maar op office krijg ik de melding dat het niet geregistreerd is.

post-47249-1417705970,6122_thumb.jpg

dan probeer ik de laatste tijd nog enkele andere dingen. Ik wou 8.1 koppelen aan mijn microsoft account want had het nu nie gedaan.

post-47249-1417705970,6699_thumb.jpg

krijg dan de foutmelding

post-47249-1417705970,7334_thumb.jpg

ook bij het installeren van eender welk programma krijg ik altijd een foutmelding.

[ATTACH=CONFIG]36015[/ATTACH]

bij office heb ik wa gezocht achter het probleem en ik krijg een foutmelding en heeft te maken met de verbinding met microsoft zo te zien

[ATTACH=CONFIG]36016[/ATTACH]

ik heb zelf bitdefender als antivirus en als het iets opmerkt geeft het onmiddellijk een melding.

ik heb om windows 8.1 beter bruikbaar te maken classic shield geïnstalleerd zodat je nog het windows 7 menu hebt

Het geeft altijd aan dat er geen internetverbinding is maar ik heb gewoon internet

iemand die kan helpen

even aangepast

Link naar reactie
Delen op andere sites

bitdefender is mijn enig antivirus en staat op autopilot en scant om de zoveel tijd men laptop

ik heb herstelpunt al geprobeerd maar gaf ook een foutmelding.

Vroeger gebruikte ik ook altijd de mail app van windows 8 maar deze heeft het in het begin van de vakantie begeven

zegt altijd dat hij geen verbinding kan maken met mijn email adres

Ik krijg gewoon in elke app geen reactie . zoals bij nieuws komt er niks en het heeft wel geladen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb problemen met alles wat te maken heeft met microsoft. Na bepaalde tijd kon ik mijn mail app op windows 8.1 niet meer gebruiken en werkte de app van weer ook niet meer.

Nu krijg ik via school mailadres gratis office 2013. Deze bekom ik via 365 mail en dan downloaden.

De mail App in Windows 8.1 is heel beperkt en geeft problemen als je POP3 gebruikt.

Dus wat mij betreft vergeten we die al.

Dan gaan we verder met je Office pakket.

Je hebt het over Office 2013 en 365.

Heb je Office 365 voor Thuisgebruik (Home)?

Heb je na installatie je aangemeld op mijn account (klik erop)?

In bovenstaande link vindt je nog meer info.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik krijg office 2013 en daarvan echt alles. Ik meld mij via een link aan die ik van school krijg en die geeft mij onmiddellijk de download en dan ergens bij de installatie moet hij verbinden en dan geeft hij de foutmelding van dat het niet toegelaten is door de beheerder.

Maar elke app van weer mail financiën nieuws enz werkt niet omdat het nie kan verbinden maar heb gewoon internet

het is juist of mijn laptop elke verbinding met microsoft weigert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gebruik je de App versie van internet explorer of de bureaubladversie?

Probeer eens een andere browser om je download en installatie van Office uit te voeren zoals Firefox of Google chrome.

Maak je momenteel gebruik van een lokaal account of Microsoft account op je computer?

Ik gebruik Firefox en geen app versie. En heb nu een lokaal account maar wil het aanpassen nr Microsoft maar het lukt niet. Ik vul mijn WW in mr dan geeft het foutmelding van geen internetverbinding

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zal eerst een Microsoft account moeten aanmaken, hoe je dat moet doen lees je hier.

ik ben naar instellingen gegaan en dan accounts -> andere accounts -> en bij het aanmaken of een bestaand toevoegen krijg ik dezelfde fout

dat ik niet met de microsoft services kan verbinden en dat ik op het startscherm naar verbindingsproblemen moet zoeken.

En dan krijg ik 1 van de foutmeldingen die je hierboven ziet het is de 5de

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.