Ga naar inhoud

Schijfruimte in openbare map


kristelfransen

Aanbevolen berichten

Goeiedag,

ik wil de foto's (160 GB) van mijn externe harde schijf kopiëren naar de pc van mijn man (Acer), maar ik kan ze niet opslaan onder de map "openbaar" omdat er onvoldoende schijfruimte is. De PC zegt dat ik 40 GB meer nodig heb.

Is het mogelijk om het volume van deze map aan te passen? Op mijn oude computer van Dell heb ik dit probleem nooit gehad. Daar staat zelfs nog veel meer op.

De Windows-versie is Vista.

Bedankt voor de hulp!

Vriendelijke groeten,

Kristel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Kristel,

Je hebt vermeld "map openbaar", hebben we het hier dan over de map openbaar in OneDrive (klik erop) waar je standaard 15GB krijgt?

Maak een printscreen van schijfbeheer op de computer van je man en plaats die afbeelding in je volgend bericht.

Schijfbeheer in Windows 8.1 bereik je via de Windows- en X toetsencombinatie te gebruiken.

In het snelmenu dat je dan krijgt kies je schijfbeheer.

Hoe je een printscreen kan maken lees je hier, hoe je die in een volgend bericht kan plaatsen hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

post-23245-1417705914,2574_thumb.png

Als je de Windows toets indrukt en ingedrukt houd en dan de x-toets indrukt krijg je in Windows 8(.1) onderstaand snelmenu (linker beneden hoek) waar je schijfbeheer ook ziet staan.post-23245-1417705914,294_thumb.png

De computer van je man bezit toch Windows 8.1 en jij werkt met Windows Vista?

post-23245-1417705914,3274_thumb.jpg

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.