Ga naar inhoud

Dell Photo printer 720 werkt niet meer op Windows 8


FreeFantasy

Aanbevolen berichten

Goeiemorgen

Sinds kort heb ik Windows8, we hadden eerst XP, en nu krijg ik onze Dell Photo printer 720 niet meer aan de praat.

Kan het zijn dat er simpelweg geen drivers bestaan om deze printer op Windows8 te laten werken? Of weet iemand

of er misschien toch nog een manier is? Met de cd-rom van Dell die bij de printer hoort lukt het in ieder geval niet.

Alvast bedankt, Jeroen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor Windows 7 gebruikers waren er al geen drivers meer aanwezig.

Om de printer in Windows 7 te gebruiken moest de printer geïnstalleerd worden met de Vista drivers in compatibiliteitsmodus.

Of dat ook lukt in Windows 8.....?

De drivers voor Windows Vista vindt je via deze link (klik erop).

Hoe je de compatibiliteitsmodus in Windows 8 kan gebruiken lees je in deze link.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Goeiedag, sorry dat ik nu pas reageer. Het is me, mede dankzij jouw tips, uiteindelijk gelukt. Ik heb de driver van Windows Vista gedownload en de compatibliteitsmodus veranderd.

Ben erg blij dat het hiermee is opgelost. Enorm bedankt voor je reactie en hylp. Waardeer ik zeer.

Jeroen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.