Ga naar inhoud

Laptop HP niet heropstarten na update


thierry1

Aanbevolen berichten

Ik heb een update gedaan van mijn systeem en nu wilt de pc niet meer opstarten.

Het updaten ging normaal, geen problemen gehad tijdens de update maar na het heropstarten duurde het verschrikkelijk lang dat hij op het HP scherm bleef draaien en dan kwam er een :( met tekst maar is onmogelijk de tekst te lezen want hij start onmiddellijk terug op.

Automatisch herstel duurd ook al een half uurtje, vrees voor de zaak dat dit ook niet gaat lukken.

Hoe kan ik hem terug aan de praat krijgen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Bij mij is dat ook zo man, eerst frustratie en zenuwachtig dat dat stomme ding niet wil werken, pintje drinken en cigaretje roken(mag ik dat nog zeggen?) , en opnieuw proberen met helder verstand ondanks de pint. Bij mij is dat toch zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg hem niet in veilig modus.

Ik probeer nu mijn versie te vernieuwen maar lukt totaal niet. Hij blijft gewoon de melding geven dat hij bezig is maar geen vooruitgang. Geeft al 1.5u de melding maar gaat niet vooruit. Ik vrees voor de zaak. Heb wel gemerkt dat er verschrikkelijk veel reclame tevoorschijn kwam op de pc. Dus waarschijnlijk een beestje aanwezig.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.