Ga naar inhoud

PC blijft hangen na update windows 8


TomDeRycke

Aanbevolen berichten

Mijn splinternieuwe Sony laptop heeft 103 updates gedownload, en vervolgens kreeg ik de melding dat er een fout is opgetreden, wijzigingen worden ongedaan gemaakt, pc niet afsluiten....

Ik lees dat dit probleem veel voorkomt, en men start dan op in veilige modus of zo, maar ik geraak niet voorbij dat blauwe scherm met die foutmelding: alles geprobeerd: win +R, shift + F8, shift alleen, ...niks werkt

Wie kan me helpen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uiteindelijk toch binnen geraakt met windows toets + R tijdens aanzetten. ik probeer met pakketjes van 5, en bij het configureren blijken er dan toch 50 of zo te zijn, waarvan 2/3 niet lukt, dus ik maak geen vordering. Heb al 2 keer de fabrieksinstellingen moeten terug instellen, ben zo al 2 dagen bezig....dat kan toch de bedoeling niet zijn??

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik probeer met pakketjes van 5, en bij het configureren blijken er dan toch 50 of zo te zijn

De optionele Updates schakel je best al volledig uit.

Vink alle Updates uit bij de belangrijke behalve de eerste tien klik dan op installeren.

Je mag ook een printscreen maken van de Updates die dan niet lukken en in je volgend bericht plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.