Ga naar inhoud

problemen met installeren van ALLES


stan71

Aanbevolen berichten

Hoi! Ik heb net een laptop gekocht met WINDOWS 8 en alles dat ik wil installeren; winamp, winrar of wat anders dan ook gaat mis. Ik krijg bij elke installatie zo'n mededeling:

"de systeembeheerder heeft dit programma geblokeerd. neem voor meer informatie contact op met de systeembeheerder."

En de software dat ik wil geinstalleerd hebben wordt dus niet geinstalleerd... :(

Vervelend zo dom te zijn om dit niet zomaar te kunnen oplossen terwijl ik zo'n voorgevoel heb dat het doodgemakkelijk moet zijn!

Kan iemand me hiermee AUB helpen?

Groetjes,

Stan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met welk soort account werk je?

Zou het kunnen dat je over geen administrator account beschikt als je die software wil installeren.

Ga naar start-> configuratiescherm-> gebruikersaccounts en controleer het eens.

THX! ik heb daar niet aan gedacht! rechtstreeks na de aankoop heb ik een nieuwe account aangemaakt en in die account probeerde ik software te installeren, maar nu ben ik weer in de originele account en ik kan van alles weer installeren. Zo makkelijk was het ;D

SUPER BEDANKT!

STAN

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.