Ga naar inhoud

Windows 8


johnnyboy

Aanbevolen berichten

Ik wil even iets vragen mijn buurman heeft een laptob van het merk asus met Windows 8. Nou heb ik systeemherstelling gebruikt om hem terug te zetten naar een eerder programma van de vorige dag maar nu blijft hij volgens mij hangen en geeft hij op het schem een ogenblik geduld windows wordt terug gezet . Hoe kan ik de laptob opnieuw opstarten ik heb geen idee hij reageert nergens op .

Johnnyboy

aangepast door kape
Link naar reactie
Delen op andere sites

De reden voor het terug zetten naar een eerder tijdstip en dag is dat de laptob niet reageerde op bepaalde programma's . We hebben de accu er uit moeten halen toen kregen we hem pas opnieuw opgestart . Maar nu heeft hij nog problemen met de apps bij windows 8 bij start als je bijvoorbeeld op de app weer klikt krijg je een witte balk met de tekst dat er een update is van het weer klik je op oké springt hij automatisch terug naar start . Dat probleem geld voor alle app's die daar staan weet iemand hoe je dat kunt herstellen .

Johnnyboy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je de verschillende tips gevolgd in de link uit bericht 4?

Geef ook de foutmelding door die je krijgt als je Windows Update wil uitvoeren.

Om de Update van App's uit te voeren moet je in start op store klikken.

post-23245-1417705746,8023_thumb.png

In het venster store zie je rechts boven Updates(....) staan met tussen haakjes hoeveel Updates er zijn.

Klik erop.

post-23245-1417705746,8581_thumb.png

Dan krijg je een overzicht van de beschikbare Updates.

Selecteer de Apss waarvan je een Update wil uitvoeren.

Klik dan helemaal beneden op installeren.

post-23245-1417705746,8933_thumb.jpg

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je op een app klikt bij start bijvoorbeeld het Weer ( post-29038-1417705747,0017_thumb.jpg )daar blijft hij uren lang op hangen een rondje of zandloper blijft draaien dat hij aan het zoeken is . Dat is het probleem hoop dat ik het zo beter heb uitgelegd hij doet het bij alle app's .

Johnnyboy

post-29038-1417705747,4381_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.