Ga naar inhoud

ati mobilty radeon x 700


jan30

Aanbevolen berichten

Heb een asus z9200 laptop .

er stond eerst windows xp op .heb toen new super mario forever 2012 er op gezt en werkte perfect .

Laptop was wel helemaal up to date

.

Maar heb er een grotere hdd ingezet en windows 7 op geinstaleerd .

alles upgedate maar nu wil new super mario forever niet meer opstarten zegt dat er een probleem met de grafische kaart is iets met 3d3

Heb de kaart geschekt maar geeft aan standaard grafische vga kaart .heb driver via het net proberen te vinden maar helemaal niets .

Heb ook drivertuner er op staan maar geen resultaat .

wie oh wie kan mij hier mee helpen want mijn zoon van 10 jaar begint ongeduldig te worden .

en is zijn laptop dus vandaar

.

graag reactie,s indien het zover mogelijk is .

bij voorbaat dank je wel :dong:

aangepast door jan30
is nu beter leesbaar
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je ook alle noodzakelijke hardware drivers gedownload vanaf de Asus website en die geïnstalleerd ?

Indien niet geef dan het volledige model en modelnummer door van je laptop.

Voer ook onderstaande uit:

Download en installeer Speccy.

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren.

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.

525a111b37ea3-Speccy.PNG

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.

Meer info over deze procedure lees je HIER.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

nee is fout zit orginele hdd in die er al in zat

en windows 7 via de dvd speler er op gezet windows 7 dvd

- - - Updated - - -

er stond eerst windows xp op en toen heb ik windows 7 er op gezet .

nadat ik hdd eerst heb geformateerd

aangepast door jan30
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.