Ga naar inhoud

BitComet werkt niet


JohnWessel

Aanbevolen berichten

Wegens het in onbruik raken van Windows XP heb ik Windows 7 moeten installeren. Het merendeel van de programma's, die ik in XP had, werkt ook goed op Windows 7, maar BitComet blijkt van geen kant te functioneren. Het programma is geinstalleerd en staat in Program Files. Bij het openen verschijnt de hele toestand, alleen bij het dowloaden van een film of anderszins staat er een rood kruis voor de download en in de hoek rechtsonder staat "Gestopt. Fout. Het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden. Misschien weet iemand een opolossing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Download MVPS Hosts.

Unzip het programma naar een door u bepaalde locatie.

Klik op mvps.bat en kies voor “uitvoeren” om mvps.bat op te starten (*).

Druk op toets om door te gaan.

Van het bestaande bestand HOSTS op de standaardlocatie C:\\windows\\system32\\drivers\\etc wordt een backup gemaakt met de naam HOSTS.MVP

Dan wordt het bestand vervangen door de actuele MVPS Hosts-versie.

(*) Windows Vista en Windows 7 gebruikers moeten rechtsklikken op mvps.bat en kiezen voor ”uitvoeren als administrator” om mvps.bat op te starten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

kweezie wabbit,

Dank voor je bemoeienis met mijn probleempje. Ik heb je suggestie gevolgd en bij het aanklikken van MVSP Hosts kreeg ik een download "hosts.zip" die ik heb opgeslagen in "BitComet tools" . Na het unzippen kreeg ik "BitCometService". Na het aanklikken daarvan kreeg ik "een venstertje met "This service enhances disk IO performance of BitComet" en heb ik op OK geklikt. Toen heb ik BitComet geopend en het resultaat was nihil. Het probleem is er nog steeds. Wat nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

kweezie wabbit,

Dank voor je bemoeienis met mijn probleempje. Ik heb je suggestie gevolgd en bij het aanklikken van MVSP Hosts kreeg ik een download "hosts.zip" die ik heb opgeslagen in "BitComet tools" . Na het unzippen kreeg ik "BitCometService".

Wat bedoel je daarmee?

Heb je mvps.bat ook uitgevoerd als administrator?

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.