Ga naar inhoud

CC Cleaner


Henri

Aanbevolen berichten

Ik werk met windows 7 en af en toe zet ik de CC Cleaner even aan maar daarna moet ik in Facebook, G mail enz. weer mijn wachtwoord in vullen. Ik ben er nu achter dat dat niet hoeft als je het vinkje bij Cookies weg haalt. Maar er is ook nog iets dat je Facebook en G mail kan verplaatsen hoe werkt dat.

Bij voorbaat dank Henri.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar er is ook nog iets dat je Facebook en G mail kan verplaatsen hoe werkt dat.

Ik heb het idee dat Henri iets anders bedoelt, namelijk dat hij in CCleaner cookies kan verplaatsen. En dat kan natuurlijk. Je kunt er in CCleaner voor kiezen om bepaalde cookies te behouden, terwijl alle andere cookies verwijderd worden na een schoonmaakactie met Cleaner.

Open CCleaner. Klik niet op het onderdeel Cleaner, maar op Opties. En daarna op Cookies.

Je ziet zoiets:

5368ba31911b5-CCleaner.png

In bovenstaand plaatje zie je 2 kolommen met cookies. Jij ziet waarschijnlijk alleen aan de linkerkant een gevulde kolom. De rechter kolom zal nog leeg zijn.

Klik in de linker kolom op een cookie dat jij wilt bewaren. In jouw geval zijn dat de cookies van Facebook en Gmail (dus Google).

Klik op de cookie van Facebook om hem te selecteren en klik daarna op de pijl naar rechts die tussen beide kolommen in staat.

De cookie van Facebook wordt dan verplaatst naar de rechter kolom, met 'Te behouden cookies'.

Herhaal dat voor de andere cookies die jij wilt bewaren.

Wanneer je daarmee klaar bent, dan zullen die cookies voortaan bewaard blijven wanneer je CCleaner uitvoert.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.