Ga naar inhoud

Error code 9510


Jive1

Aanbevolen berichten

Deze morgen had ik een nieuw aircraft geïnstalleerd in mijn Flight Simulator FS2004 onder Windows 7. Ik vond het maar niks en wilde het terug wegnemen. Ik begon dus de "uninstall" die er bijgeleverd was, en startte dat programma. Dat leek OK, maar..

Toen ik mijn FS2004, na uitschakelen, weer terug wou opstarten, bleek er wat mis te zijn gegaan, want ik kreeg foutencode 9510, met de melding dat ik mogelijk opnieuw het startbestand FS9.EXE moest aanwijzen om terug te kunnen opstarten... En dat is nog steeds zo. Ik heb herhaalde malen proberen op te starten, maar het lukt me niet meer.

Ik kan FS2004 terug opnieuw installeren, dat zal wel het zuiverste zijn, neem ik aan, maar dan moet ik een hele reeks onderdelen ook opnieuw installeren...

Daarom liever ... Wie kan me uitleggen hoe ik die error 9510 kan oplossen?

Groeten

Jive1

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hey!

Bovendien...

Ok heb met enkele hulpprogramma's geprobeerd te herstellen, maar ben daar niet in gelukt. En nu zegt mijn systeem dat "... failed to locate Flight Simulator. You will be prompted to select the Flight Simulator 2004 installation folder. You want to proceed"

Maar "prompen" dat gebeurt niet, ik kan alleen wachten, wachten... tot ik gewoon mijn PC moet afzetten en terug aanschakelen...

Groeten

Jive1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wou inderdaad al naar een eerdere toestand gaan, maar blijkt dat er nog geen herstelpunt op mijn PC bestond.... ( wat ik ongewoon vind, want deze Windows7 versie staat er al enkele maanden op, en dat er dan nog geen herstelpunt te vinden was is verwonderlijk. )

Groeten

Jive1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus systeemherstel is op jouw systeem niet ingeschakeld ... :dong:

Mocht je over een recente image / schijfkopie beschikken, dan kan je die nu terugplaatsen ... en anders wordt het, voor mij althans, een herinstallatie van FS.

Dit toont weer maar eens aan dat je best je voorzorgen neemt wanneer je gaat "knutselen": een herstelpunt maken is dan ook het absolute minimum, met een image kies je voor 100% veiligheid ... goede raad die ergens wel in de meesten hun achterhoofd hangt, maar toch wordt er nog altijd veel te weinig rekening mee gehouden ... :sad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ondertussen één verwittiging gekregen van Microsoft dat ik mogelijk slachtoffer ben geworden van ... ( het woord dat ze gebruikten weet ik niet juist meer, maar ik denk dat er stond 'slechte software' of zoiets ). Ik heb dan mijn Windows 7 weer moeten activeren via de door hen opgestuurde link, en dat bleek dan wel in orde te zijn...

Jive1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel, ik kreeg een bericht dat duidelijk uitzag als van Microsoft zelf, en daarop stond dat ik mogelijk slechtoffer was van... en dat ik mijn product key moest ingeven om win7 weer te activeren, wat ik dan ook gedaan heb.

Ondertussen heb ik dus ook Systeemherstel geactiveerd/ingeschakeld zoals je me via de link hebt opgegeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.