Ga naar inhoud

Geïnstalleerde programma's worden niet weergegeven in het configuratiescherm


ComputerDude

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

De titel zegt het eigenlijk al zelf. Sinds een paar weken geleden werden er geen (of toch bijna geen) geïnstalleerde programma's in het onderdeel "Programma's en onderdelen" van het configuratiescherm weergegeven. Ik heb al een Fix-it tool geprobeerd, maar die was niet compatibel met mijn systeem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1) download en installeer CCLeaner https://www.piriform.com/ccleaner (klik niet op de BUY knop)

2) voer CCleaner uit

3) klik op gereedschap / deinstalleren en controleer of daar de programma's nog wel aanwezig zijn

Als dat zo is, dan is er iets mis met het Configuratiescherm.

Als de programma's ook daar missen, is het register waarschijnlijk corrupt geraakt.

In dat geval: heb je misschien recent een Registry Cleaner gebruikt???

Een andere oorzaak zou misschien schijfproblemen kunnen zijn:

1) open de Verkenner

2) rechtsklik op de schijf C:

3) klik op tabblad "Extra"

4) klik op Schijfcontrole

5) zet beide vinkjes aan

6) het is OK om de controle te doen bij opnieuw opstarten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de tips maar deze dingen heb ik al geprobeerd.

Het ligt denk ik wel degelijk aan het register. (Ik denk aangetast door malware)

Zou het lukken als ik een Service Pack 2 installeer? word het register dan ook weer bewerkt

Of zou het lukken als ik een upgrade van Windows Home Basic naar Professional doe.

want het ligt volgens mij aan windows.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaat het hier om dezelfde PC als in dit topic?

Indien niet mag je onderstaande uitvoeren.

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.pngRSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hier staat een beschrijving hoe je kan kijken of je een 32- of 64-bitversie van Windows heeft.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

Bekijk ook de instructievideo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit ga ik niet meer proberen ik heb net heel mijn systeem opgekuist en het zou zonde zijn voor al dat werk ik ga het proberen handmatig op te lossen

- - - Updated - - -

En zou het niet lukken als ik een stuk van het register importeer (dat wat beschadigd is) van een andere 32-bit computer met windows 7 ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.