Ga naar inhoud

Help, Tijdens recovery, map op andere schijf leeg gehaald


Aanbevolen berichten

Hallo, ik had een recovery uitgevoerd met de keuze alleen de c schijf. Daarvoor had ik de oude bestanden van c, zoals documenten, beeld, muziek ed. in een map op de D schijf gezet. Alle mappen die al eerder op D stonden staan er nog steeds, alleen de map oude c is helemaal leeg. Kan ik die eventueel nog terug krijgen. Ik heb spijt dat ik die map niet op een stick had gezet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Het gaat om een systeem recovery op mijn Asus K52F. Via F9 kon ik kiezen of ik een gehele recovery of een andere type wilde doen. Ik koos voor alleen de C schijf. Mijn andere aangemaakte schijven zouden dus niet aangetast worden. Om zeker te zijn had ik een map; oude C schijf op D aangemaakt. Hier heb ik de hele inhoud van C in gekopieerd. Daarna F9, enz. Het rare is dat alle bestanden die al op D stonden er nog staan, maar ook de map oude C schijf. Alleen is die map leeg. Nu weet ik niet meer wat er allemaal in zat. Mijn CV, Mijn gekochte programma's met registratie link, filmpjes van mijn overleden dwergpapagaai enz.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.