Ga naar inhoud

internet terug instellen naar nederlands


axel321

Aanbevolen berichten

hoi

ik heb mijn pc binnen gedaan voor een grote opkuis en om hem sneller te maken en

alles werkt perfeckt. op 1 ding na en dat is dat hij het in turks denk ik heeft ingestelt. het internet enkel denk ik dan

als ik op instellingen klikt zie ik dit

post-8343-1417705969,8665_thumb.jpg

ook als ik op de rechter muisknop klik dan krijg ik alles in turks of die taal dan toch

ik zelf ken er niets van maar ik denk dat het een simple instelling is. maar aangezien ik de taal niet kan lezen kan ik het zeker neit vinden :-p

alvast bedankt axel

post-8343-1417705969,7987_thumb.png

post-8343-1417705969,8282_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik was fout het is russische blijkbaar lol. maar nu geraak ik tot daar en nu weet ik natuurlijk dat английский engels betekend hahah

heb ik kunnen vertalen op google

maar wat ik niet kan vertalen is wat de 3 rechtse knopen betekend

de onderste is denk ik verwijderen

maar die andere 2 ?

post-8343-1417705971,1273_thumb.png

je bent al bedankt ik ben er bijna hahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

het helpt maar ik zal morgen terug moeten gaan want als ik engels aanklikt en dan op oke klikt veranderd er niets

maar ik weet zeker dat die man dat zonder problemen wel in orde gaat maken. ik dacht als ik het zelf kan doen is het ook in orde maar blijkbaar veranderd de taal toch niet.

tenzij u miss nog een idee heeft en anders zal ik het als opgelost markeren

dan kan ik ondertussen nog wat russche bijleren :-p lol

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat heb ik nu gedaan en als ik hem terug open doe dan staat het eigenlijk juist ik heb dan ook op bijde ok geklikt

maar jullie moeten er geen tijd of moeite meervoor doen van mij ik ga morgen toch terug naar de winkel dan komt het wel goed

post-8343-1417705971,3407_thumb.jpg

maar toch wel hartelijk bedankt voor jullie hulp :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.