Ga naar inhoud

Microsoft Teredo Tunneling-adapter


Pandora_6039

Aanbevolen berichten

Hallo

Toen ik iets wilde afdrukken deze morgen zag ik nog 2 bijkomende doc staan die niet afgedrukt waren. Ik zag dat pc hij problemen aangaf met printer maar ook geel driehoekje bij Laptop. Bij problemen oplossen was dit van de printer direct aut. opgelost. Maar met teredo tunneling-adapter niet . Vind geen beter stuurprogramma en uit en herinschakelen helpt niet. Weet niet wat dit probleem als gevolg geeft, want heb verder nog niets ondervonden. Moet dit een nieuw stuurprogramma worden? kan ik moeilijk aannemen. Of zou dity kunnen zijn sedert laatste ingreep over +/- 3 weken.Wat kan ik doen?

Dank

- - - Updated - - -

Laaste probleem was 2 mei :trager opstarten en vevelende pop-up's

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hallo Hoctore

Na lang twijfelen want ik ben maar een leek om in het register te rammelen heb ik zo juist toch jou oplossing geprobeerd. Opstart was twijfelachtig ,duurde een tijdje voor er netwerkverbinding kwam en ook verkenner liet het afweten maar zoch ook aut direct naar een oplossing die er ook vlug kwam. In aparaatbeheer gekeken en zie dat die tunnel adapter er uit is verdwenen! Dus daarom geen melding dat ie niet werkt en weet dus ook niet waarvoor die nodig was. Ik zal nu terloops wel ondervinden of ik problemen met iets krijg.

Bedankt voor deze oplossing.

Ik zal later het probleem afmelden als ik een tijd geen probleem meer heb ermee

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.