Ga naar inhoud

Na automatische updates problemen onder Windows 7


mkbx63

Aanbevolen berichten

Goede avond,

mijn dochter heeft problemen met haar laptop.

Maandag j.l. herstartte de pc automatisch na automatische updates te hebben binnengehaald.

Na die herstart was haar bureaublad gewijzigd en zijn haar bestandsmappen verdwenen zowel op bureaublad als in verkenner.

Programma snelkoppelingen staan nog wel op het bureaublad.

In de verkenner verwijst de gebruikersmap nu naar temporary.

Nu ik probeer het probleem op te lossen, merk ik dat deze supertraag reageert, maar werkt verder wel.

Hoe kan ik het beste het probleem aanpakken.

Ben ondertussen onder RegClean Pro aan het laten scannen.

alvast bedankt voor uw reactie

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hoi,

ben gisteravond discussie gestart,

maar vandaag wordt op geen enkele manier meer een bericht verstuurd.

Blijf steeds hangen op de melding 74% upload.

Probeer op deze manier nog maar eens naar een oplossing te zoeken,

thanks

gr. Mark

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

meteen een berichtje er achter aan, vorige mail ging wel door.

Ben bezig met het volgende probleem

laptop is supertraag en heeft een eigen wil. Een aantal dagen geleden is na een automatische herstart na automatische updates te hebben uitgevoerd het bureaublad gewijzigd en zijn de gebruikersmappen verwijderd van het bureaublad. Er is een temporary-profiel ontstaan het oorspronkelijke profiel staat nu elders op de pc.

Verder had ik een Regclean Pro scan uitgevoerd en laten herstellen maar dit hielp niet. Na herstart begon nu ook Regclean weer automatisch te scannen. Ook wil de pc zich na bepaalde tijd automatisch herstarten. Ik ben bang dat er een virus de laptop enigszins overneemt?!!

gr. Mark

dit berichtje is zonder logfile, om te testen of deze nu wel doorkomt, want zojuist met logfile werd deze niet verzonden.

Bleef weer hangen op 72% upload.

Erg vreemd voor mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag mkbx63,

er kan inderdaad meer aan de hand zijn in de vorm van malware op uw systeem.

daarom is het misschien niet zo slecht eens dieper in het systeem te gaan graven en op zoek te gaan naar de boosdoener.

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.pngRSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hier staat een beschrijving hoe je kan kijken of je een 32- of 64-bitversie van Windows heeft.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

Bekijk ook de instructievideo.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.