Ga naar inhoud

pc hangt veel en problemen met internet


clovis

Aanbevolen berichten

ik heb windows 7 geinstalleerd op mijn windows 8.1 pc,maar nu heb ik wat problemen.

mijn pc hangt enorm veel en heb internetproblemen:de verbindingspunt tussen uw toegangsrouter,router of modem en internet is stuk (wel vreemd ,ik heb nog geen 2 maanden geleden een nieuwe intenet lan kabel gekocht!!)

en de standaardgateway is niet beschikbaar.

nota: om mijn drivers te installeren heb ik ondermeer driverpacksolution 13 gebruikt en die meld dat ik dit nog nodig heb :WPDBUSENUM\FS maar ik moet die ergens manueel zoeken,want DPs heeft die niet.

de rest van de drivers download ,heb ik eigenhandig gedaan.(toch hopelijk hier niet ergens een fout gedaan).:-(

mvg clovis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar start - alle programma's - bureauaccesoires.

Zoek het icoon van het opdrachtprompt en klik er op met de rechter muisknop en kies dan in het lijstje voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.

In het opdrachtprompt typ je ipconfig /all > c:\ipconfig.txt en druk enter.

Let op de spatie voor de / en voor en na de >.

C is de schijfletter van de systeemschijf; deze kan je aanpasssen indien de systeemschijf niet de letter C heeft.

Open de verkenner en klik op de C schijf.

Open het bestand ipconfig.txt en plak de inhoud in je volgend bericht of voeg het bestand ipconfig.txt toe aan je volgend bericht.

Hoe je een bijlage toevoegt aan een bericht, kan je lezen in deze handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wel ik kan maar moeilijk wennen aan windows 8(8.1)...ik had nog een sata schijf liggen (en een windows iso die ik gedownload heb...ik heb tevens 2 pc's) en daarna heb ik op een forum en op het acerforum mijn pcmerk gegeven(TC-605) vermeld en vroeg of het mogelijk was om windows 7

op mijn pc te installeren,ze zeiden van ja.

windows 7 zal wel alles zelf vinden van drivers en installeer de iso van driverpacksolution en alles komt goed.

ik had zelfs geen internetverbinding (gelukkig heb ik 2 pc's)en heb ik een intel lan driver eigenhandig gedownload en het was oef gelukt!!!mijn pret kon niet op...maar mijn pc gaat heel traag en hapert voorbeeld ccleaner (of mijn antivirus) weleens (in feite vaak,heel vaak).

dan nog driverpacksolution meld dat dit nog ontbreekt : :WPDBUSENUM\FS (zal je online moeten zoeken),maar ik ben nog niet wijzer erop geworden als ik op internet keek,wat het exact is die :WPDBUSENUM\FS . ik probeerde dan LIVE UPDATER van acer te vinden,maar ook nergens te vinden(jawel op enkele sites,maar die bevatten malware enzo).

ik wacht op een (engels)antwoord van acer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was beter geweest om alle partitie verwijderen en opnieuw aanmaken en dan pas Windows 7 installeren.

WPDBUSENUM\FS is waarschijnlijk geluiddriver.

Je kan best op deze pagina uw driver downloaden.

Daar je illegaal Windows 7 had gedownload mogen we u volgens forumregels niet meer verder helpen en dus deze topic wordt gesloten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.