Ga naar inhoud

PCI brug PCI, geen drivers en geen LAN drivers voor MB P4R800-VM


peterpan

Aanbevolen berichten

heb windows 7 upgrade geïnstalleerd op windows XP.

Ik heb een moederboard P4R800-VM van Asus met geïntegreerde 3com 10/100 Mbps LAN ethernetkaart.

Deze werkt niet meer, ook niet nadat ik de MB drivers heb geïnstalleerd. krijg de melding dat het OS niet goed is.

Met xp werkt dit uitstekend. Ik kan wel via internet drivers vinden en instaleren, maar eerst moet ik op het web geraken.

Ik zie dat de melding PCI brug PCI niet werkt, waardoor ook al de PCI slots niet meer werken.

Installeerde een PCI netwerkkaart en installeerde de drivers, maar ook dat gaat niet.

Iemand die weet hoe ik weer met de pc op het internet geraak.

Mvg

Peter

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kennelijk een oud moederbord, want er worden geen drivers geleverd voor Vista of 7.

Heb uitgebreid voor je gezocht maar vind geen enkele goede driver.

Ik raad je aan om voor een prikkie een netwerkkaartje te kopen in de winkel.

Beste, alvast bedankt voor het zoekwerk.

De LAN die op MB aanwezig is ziet Win7 niet, en ook de PCI sloten zijn niet herkend.

Hier ook geen geschikte drivers gevonden, maar ik heb het ook geprobeerd met een netwerkkaart via pci.

Ook dat gaat niet, die pci bridge to pci is niet verbonden doordat er geen drivers compatibel zijn met kl... windows 7.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.