Ga naar inhoud

Root van harde schijf leeg (data staat nog steeds op de schijf)


Aanbevolen berichten

Ik werk met WIN7. Als ik met de verkenner naar de D schijf ga dan zie ik 1 bestand staan. Dit is een Snelkoppeling naar "System Volume Information" verder niets.

Je zou kunnen zeggen dat de schijf leeg is maar alle gegevens staan er nog netjes op. Ik moet enkel de folder intikken en dan zie ik alle gegevens in het venster tevoorschijn komen zoals je zou verwachten. Wat kan ik doen, ????

Bedankt voor het antwoord. groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu kan ik de bestanden zien :) . Ik vind het wel heel vreemd dat de folders in die map nu allemaal verborgen staan. Ik heb daar niets aan gedaan. Ik kan er eentje terug zichtbaar zetten, maar de andere kan ik niet veranderen. Hoe kan ik dit veranderen? Als ik naar map eigenschappen ga zie ik dat het vinkje verborgen aan is, maar ik kan het niet wijzigen. Bij de machtigingen heb ik nochtans admin rechten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je echt admin rechten hebt, zou het moeten gaan dacht ik .... ?

Hier ook toch voor het napluizen even twee linkjes, mogelijk helpen die je verder?

"Toegang geweigerd" of andere fouten bij werken met bestanden en mappen.

Accountbeheer: Gebruikersaccounts: veelgestelde vragen - WindowsHelp

nog eentje: http://www.schoonepc.nl/windows8/windows-verkenner.html

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.