Ga naar inhoud

Taakbalken


Sebas275

Aanbevolen berichten

Ik heb hier een vraagje voor de liefhebber ( s )

Ik heb 2 taakbalken .

Ik moet met de 2 pijltjes uiterst rechts op de taakbalk switchen van de ene naar de andere taakbalk.

Dt vindt ik omslachtig .

Is het mogelijk om 2 taakbalken onder elkaar te zetten , zodat ik niet steeds hoef te switchen ?

Bedankt !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet of dit helpt doch het is voor XP maar waarschijnlijk ook goed voor jou:

Rechtsklik op de Taakbalk, kies: Taakbalk Vergrendelen. Dit moet UIT staan. Je ziet dan in de Taakbalk de werkbalken weergegeven met dunne stippelstroken, verticaal. Zie je er meerdere, trek dan de onderste naar rechts.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee het lukt niet, ik zal proberen nog duidelijker te zijn.

Ik zie nu onderaan mijn taakbalk.

Omdat ik te veel programma's heb is er een 2e taakblak die ik kan bereiken via de pijltjes .

Dat is erg omslachtig. Daarom wil ik graag niet 1 maar 2 taakbalken zien ( onder elkaar )

Ben benieuwd !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe je de taakbalk in Windows 7 groter kan maken lees je hier. (klik erop)

Is het dat ook niet wat je wil......?

ik zal proberen nog duidelijker te zijn.

Om het dan heel duidelijk te maken kan je er ook een printscreen van maken en die afbeelding in je volgende bericht plaatsen.

Zo kunnen we zelf ook zien wat je bedoelt.

Hoe je een printscreen kan maken in Windows 7 lees je hier (klik erop) hoe je die in een volgend bericht kan plaatsen hier.

Gaat het voornamelijk om programma's die je er vastgepind hebt of om geopende programma's?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel vreemd, ik gebruik Windows 8.1 en ook daar kan je die taakbalk vergroten op die manier.

Sleep je wel ver genoeg naar boven?

Je kan ook zoals in bericht 4 uitgelegd een printscreen van je taakbalk maken en in je volgende bericht plaatsen.

aangepast door clarkie
8.12 veranderd naar 8.1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de stappen gevolgd die in het filmpje te zien zijn . ik zie de 2 pijltjes en probeer naar boven te slepen maar er gebeurt ( helemaal ) niets:rofl:

Je ziet dus dit pijltje?

post-42549-1417705902,7673_thumb.jpg

Vermoedelijk een overbodige vraag, maar ik stel ze toch maar - je weet maar nooit - : je houdt je cursor toch ingedrukt als je dit 'lijntje' naar boven wil slepen?

(want, zoals Clarkie al schreef: in win 8.1 werkt het ook, in XP werkte het ook - en dus zal die optie er in de 7 ook wel in zitten)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.