Ga naar inhoud

verwisselbare schijf/ opslag bij 'mijn computer' verdwijnt na branden.


alekss

Aanbevolen berichten

hallo,

Iedere twee keer als ik een dvd probeer te branden verdwijnt de verwisselbare schijf bij mijn computer. dan maakt de dvd die ik in de laptop stop helemaal geen contact meer met de laptop en moet ik hem opnieuw opstarten voordat ik weer kan proberen te branden. branden lukt niet, maar misschien is dit de oorzaak ervan.

weet iemand hoe ik dit kan oplossen? dit probleem heb ik sinds eergisteren. en ik heb een windows 7 en sony vaio computer.

heb geprobeerd via C:\Windows\System32\diskmgmt.msc de letter van mijn cd/dvd brander te veranderen in R: maar werkte niet.

aangepast door alekss
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag alekss,

Een ingebouwde brander staat normaal gezien niet vermeld als verwisselbare schijf zover ik weet.

Ook het schijfje waarop reeds iets gebrand is kan niet meer verder gebruikt worden dat is normaal.

Waarom wil je eigenlijk de stationsletter veranderen?

Voer onderstaande eens uit.

Download en installeer Speccy.

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren.

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.

525a111b37ea3-Speccy.PNG

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.

Meer info over deze procedure lees je HIER.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.