Ga naar inhoud

Wifi


Faine

Aanbevolen berichten

Hallo!

Mijn computer heeft wat problemen met wifi. Ik heb een linksys usb stickje om wifi te ontvangen. Nu is het zo dat als ik de computer aan zet, ik heel even internet heb en dit dan weg valt. Als ik dat usb stickje uit de computer haal en er weer terug in stop, heb ik weer gewoon verbinding tot de volgende keer dat ik de computer opnieuw opstart.

Ik denk zelf niet dat het aan het stickje ligt, aangezien dit al het derde apparaatje is met dit probleem. Ik had eerst een ingebouwde netwerkkaart, maar die deed het helemaal niet. Daarna heb ik nog een stickje gehad die het ook niet deed en nu dus de linksys. Kan het zijn dat er instelling niet goed staan op de computer of zou het iets in de hardware van de computer kunnen zijn? Het gekke is dat ik dus wel gewoon internet heb nadat ik die usb eruit en erin heb gehaald.

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke netwerkbeheerder heb je Telenet, Belgacom ...?

Een mogelijkheid kan zijn dat een driver beschadigt, niet goed werkt of ontbreekt.

Om dit na te gaan ga je naar: "start"> klik met rechtermuisknop op computer>kies "beheren" (als er een administrators wachtwoord opvraagt zul je dat wachtwoord moeten vragen aan de eigenaar van de pc)>en kies tenslotte "apparaatbeheer". Kijk eens als er eventuele uitroeptekens staan vermeld, indien ja, welke?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.