Ga naar inhoud

Windows 7 installeren op nieuwe computer


Koennnnnn

Aanbevolen berichten

Ik ben bezig met een nieuwe computer samenstellen en heb dus ook een besturingssysteem nodig. Aangezien ik student ben kan ik goedkoop windows krijgen, maar dit is een upgrade. Ik hoorde dat ik Windows 7 upgrade kon downloaden, als ISO op USB zetten en zo kan installeren op mijn nieuwe computer. Klopt dit? Of zitten er toch problemen bij deze methode?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ziet er inderdaad een mooi aanbod uit: amper € 21.25 voor Windows 7, maar zag je ook de details ? ... :hmmmm:

Zoals altijd betreft het hier een Upgrade. Er moet dus al een legale Windows-versie op je pc staan
Bevat 32- en 64-bits software. De Product Key kan voor één versie gebruikt worden, het is niet mogelijk beide versies te installeren.

Deze key kun je gedurende één jaar gebruiken, na dit jaar kom je weer terug bij Slim voor de verlenging

Slim levert een upgrade, deze controleert of uw computer een (legale) volledige versie van Windows bevat, alleen dan kan deze versie geïnstalleerd worden. Windows Vista of Windows XP zijn vereist.

Je zou eventueel nog kunnen overwegen om te vertrekken vanuit Windows XP, die is momenteel overal spotgoedkoop (wegens einde ondersteuning door Microsoft sedert 8 april ...) MAAR: dan heb je een bijkomende kost ... bovendien werkt dit Windows 7 aanbod maar één jaar en dan ga je opnieuw moeten betalen, maar die prijs wordt helaas niet vermeld op de website ... :dong:

Ik zou dan ook het zekere voor het onzekere kiezen en voor een volwaardige en "normale" Windows 7 versie gaan: die kost momenteel geen € 100 meer en misschien krijg je als student thuis wel een leuke tegemoetkoming na een goed schoolrapport. ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.