Ga naar inhoud

Windows 7 : Start-up error


Genhout

Aanbevolen berichten

Telkens na het opstarten krijg ik een start-up error melding. (Zie screen print in bijlage).

Na OK aanklikken functioneert alles goed.

Herstel naar een datum van voor deze melding heeft geen oplossing gebracht.

Is dit ernstig en hoe is dit eventueel te verhelpen?

Graag info.

Mvg, Louispost-38457-1417705883,1518_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

voorzover ik het plaatje kan lezen: het gaat om een fout in java.

dus: java netjes deïnstallen, ccleaner het register laten opruimen, pc herstarten en (als je java nodig hebt) haal je https://www.java.com/nl/ de nieuwste versie.

let even op bij de install: er zal gevraagd worden of je ask wil mee-installen. haal die vinkjes weg, want als er iets is wat je niet moeten willen hebben is het die ask-troep.

(onbegrijpelijk dat oracle dat nog steeds probeert!!!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Genhout,

Deze uitzondering doet zich voor wanneer om te proberen tot een klasse die is samengesteld in een andere versie van Java te draaien of te laden. Waarschijnlijk heeft u een oude versie van Java en een nieuwe versie van Java geinstalleerd. Als u de oude versie van Java verwijderd zal het probleem opgelost zijn. Hopelijk heb ik u hiermee genoeg geinformeerd, mocht het niet opgelost zijn hoor ik het graag van u.

Met vriendelijke groet,

Hassan Ucar

aangepast door Hassan Ucar
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.