Ga naar inhoud

Documenten


Nelsos

Aanbevolen berichten

Hallo Iedereen

Vandaag besloot ik om wat bestanden die ik niet meer nodig had te verwijderen om mijn pc sneller te maken, onder andere wat games. Dit meld ik erbij omdat na het verwijderen van 1 van die games de map 'Documenten' er niet meer was. Als ik via Start>Documenten wil gaan lukt het niet, ik kan er simpelweg niet op klikken. Als ik dan via een andere manier er naar toe ga zie ik dit

1zbyts8.jpg

Zoals jullie kunnen zien in de linkerbovenhoek is het icoontje van Documenten wit, wat betekent dat er geen snelkoppeling meer is. Ik heb geen idee hoe ik dit kan oplossen, weet iemand het soms?

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga even naar C:\Users\[jouw gebruikersnaam]

Daar zou je als het goed is denk ik hetzelfde moeten zien als wat je eerst had (jouw screenshot).

Druk dan de alt toets in. Als het goed is verschijnt bovenin een menutje wat je gewend bent van Windows XP.

Klik op Extra en klik op Mapopties.

Ga naar het tabblad 'Weergave' en zoek daar naar de optie: "Verborgen bestanden en mappen"

Je hebt daar een keuze, zorg dat 'Verborgen bestanden, mappen en stations weergeven" aan staat en die andere uit.

Klik op OK en sluit het venster wat je hebt.

Nu zou het kunnen zijn dat er een aantal mappen of bestanden bijgekomen zijn. Staat er toevallig iets tussen wat je oude Documenten-map was?

Zo niet, dan moeten we even wat anders proberen. Was die map trouwens leeg? Of stonden er bestanden in die je nog terug wilt? Zo niet, dan is er een vele snellere oplossing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga even naar C:\Users\[jouw gebruikersnaam]

Daar zou je als het goed is denk ik hetzelfde moeten zien als wat je eerst had (jouw screenshot).

Druk dan de alt toets in. Als het goed is verschijnt bovenin een menutje wat je gewend bent van Windows XP.

Klik op Extra en klik op Mapopties.

Ga naar het tabblad 'Weergave' en zoek daar naar de optie: "Verborgen bestanden en mappen"

Je hebt daar een keuze, zorg dat 'Verborgen bestanden, mappen en stations weergeven" aan staat en die andere uit.

Klik op OK en sluit het venster wat je hebt.

Nu zou het kunnen zijn dat er een aantal mappen of bestanden bijgekomen zijn. Staat er toevallig iets tussen wat je oude Documenten-map was?

Zo niet, dan moeten we even wat anders proberen. Was die map trouwens leeg? Of stonden er bestanden in die je nog terug wilt? Zo niet, dan is er een vele snellere oplossing.

Heb het eerste geprobeerd maar de map Documenten is niet teruggekomen.

Nee er stonden geen bestanden meer in die ik wil dus dan kunnen we voor de snellere oplossing gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.