Ga naar inhoud

fout tijdens initialisatie van aanmeldingsproces


wimcoudenys

Aanbevolen berichten

ik heb een acer aspire 8930g, die wil sedert gisteren niet meer opstarten. Dit is de foutmelding: initialisatie van het interactieve aanmeldingsproces is mislukt. raadpleeg het gebeurtenissenlogboek voor meer informatie.

Ik heb al geprobeerd in veilige modus op te starten maar die doet ook niks.

ergens heb ik gelezen dat je je laptop met een recovery disk kan herstellen. ik heb geen recovery disk of back up van de laptop. nu is mijn vraag of ik dit herstel kan uitvoeren met een gewone instalatie disk van windows vista. formatteren zie ik niet zitten omdat er een hoop bestanden op staat die ik niet kwijt wil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

na het opstarten van de recovery disk heb ik 2 mogelijkheden: ofwel windows instaleren ofwel herstellen

1)windows nu instaleren:

wordt alles gewist???? ik moet terug een produktcode ingeven (wat geen probleem is want het is een legale versie van windows)

2)uw computer herstellen:

opstartherstel: pc heeft nog altijd dezelfde foutmelding

systeemherstel: er zijn geen herstelpunten op de systeemschijf van uw computer gemaakt (wat ik raar vindt, want ik heb nog een systeemherstel kunnen doen sinds de laptop niet meer wil opstarten en nu zie ik geen herstelpunten meer staan)

herstel uw volledige computer met behulp van een back-up: er kan geen geldige back-up locatie gevonden worden

hulpprogramma windows geheugencontrole: pc valt uit tijdens de controle

opdrachtprompt: beide commando's ingegeven en ik krijg telkens de melding de bewerking is voltooid.

conclusie: laptop start nog altijd niet op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ wimcoudenys,

Neem deze link eens door en probeer eerst uw bestanden in veiligheid te stellen.

Hopelijk heeft u de mogelijkheid om de Ubuntu Linux live-DVD bij een kennis / vriend / familie / buurman etc. te downloaden & branden.

ik moet terug een produktcode ingeven (wat geen probleem is want het is een legale versie van windows)

Vervolgens Windows opnieuw installeren.

Update

Zie deze handleiding om het .iso-bestand op DVD te branden.

aangepast door iEscape
Link naar reactie
Delen op andere sites

@ wimcoudenys,

ik kan opstarten van de ubuntu dvd maar ik kan de optie geheugentest niet aanvinken. ik kom direct uit op het bureaublad.

ik heb ook op help forum.nl gelezen dat het aan user32.dll zou liggen, dat deze beschadigd is.

Zie link in bericht #5, u zou eerst uw bestanden in veiligheid stellen.

post-41531-1417705819,972_thumb.png

post-41531-1417705819,9927_thumb.jpg

Vervolgens Windows opnieuw installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.