Ga naar inhoud

Ik wil wel netwerk maar geen internet


Mirrorgate

Aanbevolen berichten

Wie kan mij helpen.

In verband met het stoppen van de XP ondersteuning heb ik voor mijzelf en mijn vriendin nieuwe pc's gebouwd en daarop komt W8.1. Probleem opgelost.

Mijn vader wil zijn oude PC blijven gebruiken met XP maar dan losgekoppeld van Internet. Als hij e-mail wil checken oid dan neemt hij de laptop.

Ik dacht das makkelijk ik gooi de TCP/IP uit in de eigenschappen van de netwerkverbinding. Even getest op mijn oude PC met XP PRO en wireless verbinding. Geen probleem werkt prima. Ik zie wel netwerk maar kan niks met internet.

Bij mijn vader ging dat dus mooi niet en daar snap ik niks van. Als ik daar TCP/IP uitzet wordt automatisch ook het netwerkprotocol uitgezet. Ik heb dat nog nooit meegemaakt en ik weet niet hoe ik dat op moet lossen. Deze PC hangt met een netwerkkabel aan dezelfde wireless router die ik gebruik. Ook deze PC heeft XP PRO.

Groeten

Peter

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.