Ga naar inhoud

aankoop pc


Aanbevolen berichten

Ik zou graag een laptop of vaste computer kopen is gelijk voor mij, maar ik heb geen flauw benul welk merk ik het best kies, of ik het best een laptop doe of een gewone pc of een mini-laptop want ik heb jammer genoeg maar 400 à 500 € ter beschikking, zouden jullie me willen helpen met het maken van mijn keuze voor wat ik het best kies, ik zou het gwn voor alles gebruiken, voor msn, voor op het internet, en mss als ik een spel zou willen spelen dat ik 1 spel op CD erop kan spelen en gwn, voor algemeen gebruik, is er een merk dat jullie mij aanraden, of afraden, dus gwn voor een algemeen gebruik en plaats voor een spel, ik zou ook wel muziek erop downloaden, alvast bedankt, hopelijk kunnen jullie mij helpen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 52
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

1) algemeen gebruik, niet echt fotobewerking, mss wel 1x maar niet voor altijd, dus dat hoeft niet echt, ik zou wel kunnen spellen erop spelen, maar geen echt zware, rond de 2gb ofzoo...

2)budget €400 à €500

3)het is te zien, liefst een merk, omdat ik niet veel ken van computers

4)nee

5)nee, zolang het handelbaar blijft, misschien wel altijd de nieuwste versies van de programmas dat ik gebruik downloaden maar voor de rest niet

6)het zou wel handig zijn maar hoeft niet

7)nee

8) het algemeen wat ik er bij krijg is goed, zolang ik er alles op kan doen wat ik wil

9)ja, dat zal wel lukken, als het niet te ingewikkeld is, en er een handleiding bij zit XD

10)nee, het uiterlijk moet net zijn, maar heb geen voorkeur, zoals ik al veel gezegd heb, zolang ik alles kan doen wat ik wil is het goed

11) boxen zouden gemakkelijk zijn maar kan ik achteraf nog bijkopen, en ik denk wel dat ik een muis zal bijkopen

12) niet echt, gwn dat hij wel snel werkt, moet niet echt het snelste van het snelste zijn, maar ook niet dat ik 30 sec moet wachten voor er iets opent

zo dit was het formulier, als ik vragen niet goed zou beantwoord hebben, moet je maar roepen,...

zou dit te veel gevraagd zijn voor het budget dat ik maar heb?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.