Ga naar inhoud

Advies aankoop pc


Aanbevolen berichten

Ik zou graag wat hulp hebben bij de aankoop van een nieuwe computer, aangezien ik zelf eigenlijk niet goed weet waar ik uit moet kiezen met al die honderden keuzes die er zijn voor verschillende onderdelen.

  1. Waarvoor heb ik een PC nodig? - Films kijken, office, internet, gamen af en toe (dit hoeft niet op de allerhoogste settings, het moet gewoon goed draaien op medium/high settings en over een tijdje het liefst nog steeds in ieder geval medium.)
  2. Wat is mijn budget? - 600 tot 900 euro
  3. Een merkcomputer of een samenstelling? - Samenstelling, mocht het goedkoper en beter zijn is een merkcomputer ook uiteraard goed.
  4. Ga ik overklokken? - Nee
  5. Ga ik later upgraden? - Dit ben ik voorlopig nog niet van plan
  6. Heb ik al die nieuwe functies wel nodig? - Nee, de usb poorten mogen eventueel ook gewoon 2.0 zijn.
  7. Ga ik zelf assembleren? - Ja, behalve de CPU op het moederbord, daar wil ik zelf liever niet aan zitten.
  8. Heb ik een besturingssysteem nodig? - Nee, deze heb ik beschikbaar
  9. Ga ik zelf installeren? - Ja
  10. Heb ik een voorkeur aan onderdelen? - Een 'mooie' behuizing geef ik niet om, deze mag zo goedkoop mogelijk. Ik hoef er niet per se een cd speler in, al helemaal niet Blu-ray. Daarnaast mag het geluid gewoon standaard zijn.
  11. Heb ik nog randapparatuur nodig? - Nee, heb ik niet nodig.
  12. Heb ik specifieke wensen? - Nee.
  13. Woon je in Nederland of België, wil je bestellen bij een specifieke (web)winkel? - Ik woon in Nederland, een voorkeur voor een bepaalde webwinkel heb ik niet.

Alvast bedankt voor een reactie.

Groeten,

Marc

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.