Ga naar inhoud

Advies gaming pc


Aanbevolen berichten

Hallo,

ik ben Ron en al een tijdje fanatiek bezig met computers! Ik begin het steeds leuker te vinden en dacht laat ik mij eens aanmelden op dit forum, zodat ik meer mee kan lezen en discussiëren. Hebben jullie vragen, schiet maar raak!

Om ook maar gelijk met de deur in huis te vallen..

Mijn vrouw en ik zijn ook al een tijdje opzoek naar een goede pc. Wij hebben niet echt enorm veel verstand van deze apparaten maar ik hoop dat een van jullie dat wel heeft, daarom vraag ik graag jullie hulp.

Ik zou jullie graag vragen; wat de voor en nadelen van deze pc zijn. Voor de mensen die zelf een pc in bezit hebben hoor ik natuurlijk graag jullie ervaring over deze pc. We gamen alle twee redelijk veel, zouden we met deze pc even vooruit kunnen en is het een reële prijs voor deze pc?

Aangezien het voor ons een aanzienlijke uitgave is, hoop ik op serieuze reacties.

Het gaat om onderstaande pc:

EDIT: FOUTE LINK VERWIJDERD !!!

Jullie zouden ons enorm van dienst zijn!

Alvast bedankt en tot op het forum!!

Groetjes

aangepast door kape
foute link verwijderd
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Dit is human spam ... dezelfde gebruiker heeft het een gelijkaardig bericht (met andere links) geplaatst op diverse fora. Wij sluiten dit topic hier af en blokkeren de afzender (tot wij eventueel een verklaring van betrokkene ontvangen).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.