Ga naar inhoud

Advies tablet 10inch - school


Aanbevolen berichten

Hallo

Ik heb me laten vertellen dat op school er verschillende mensen noteren via een tablet.

Ikzelf zou me ook ééntje willen aanschaffen. (Is het mogelijk om een paar lijnen te trekken, snel) maar ook te typen via een extern toetsenbord?

Welke zouden jullie mij aanraden (incl. toetsenbord)?

Een voorkeur windows-android heb ik niet direct.

Maar het budget is toch niet meer dan 420 euro.

Wat handig is:

De snelheid

Geheugen

Lijnen trekken in een document

Geheugen uitbreidbaar (met sd kaartje?)

3G-4G niet direct nodig denk ik maar is altijd mooi meegenomen (denk ik?), ik zou geen abonnement nemen maar kan altijd mijn 3G van mijn gsm delen met tablet dan.

Goede accu

Iemand tips?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag jumperken,

Dan is deze tablet van Microsoft misschien wel iets voor jou ? Bovendien profiteer je hier ook van een grote korting dankzij het feit dat je student bent.

Surface 2 bevat de NVIDIA Tegra 4-processor. De snelheid zou dus zéker geen probleem mogen zijn. Hij is dun en licht en heeft een accutijd van maximaal 10 uur. Bovendien ook een 1080p scherm van 10.6 inch, dus gemakkelijk om mee te werken, zeker als student waarbij je gebruik kan maken van Office. Bijgevolg lijnen tekenen, tabellen en schema's maken, ... zouden geen problemen mogen zijn.

Een intern geheugen van 32GB is beschikbaar, plus 200 GB online opslagruimte op OneDrive is eveneens gratis beschikbaar.

Surface Covers worden in een oogwenk in de Surface geklikt en bieden de snelheid en het comfort van een standaardtoetsenbord met een ultradun en -licht ontwerp. Als je de covers sluit, wordt het scherm uitgeschakeld en beschermd tegen krassen wanneer je onderweg bent. De Surface Covers zijn beschikbaar in verschillende uitvoeringen. Spijtig genoeg zijn deze wel enkel afzonderlijk beschikbaar als ik mij niet vergis...

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.