Ga naar inhoud

Is deze microfoon goed genoeg voor mij?


Kees37

Aanbevolen berichten

Hallo

Ik wil graag goede microfoon voor tijdens het gamen, maar ook tijdens het live-streamen van videos en het maken van skype gesprekken.

Ik heb deze gevonden, er staat wel 'hoge geluidskwaliteit' ,maar is de microfoon ook daadwerkelijk goed? Ga ik niet mijn stem vervormt horen of slecht

Ik had al een webcam Logitech C920 daar zaten twee stereo microfoons in maar die werken niet goed tijdens het gamen/streamen

Het gaat om deze microfoon die ik wil kopen:

CMP-MIC10 | Flexibele USB-desktopmicrofoon | König Electronic - Your world our technology

Dankje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Kees37,

Welkom op PC Helpforum ! ;-)

Met dit model van König Electronics zal je zeker niet te veel last hebben. Zoals weergegeven staat is deze micro zeer gevoelig, dus neemt geluiden op op een zeer heldere manier, en daarbij komt nog dat alle onnodige achtergrondgeluiden weggefilterd worden door middel van de Noise Cancelling-functie. Aangezien deze functies de belangrijkste zijn van een microfoon, zou ik zeggen; een goede aankoop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.