Ga naar inhoud

game pc samenstellen


Aanbevolen berichten

Waarvoor heb ik een PC nodig? Ik gebruik mijn pc vooral voor game maar zit er ook aan te denken om montages te gaan maken dus ook een beetje renderen

Wat is mijn budget? - Ik zit zelf te denken aan een goede 1200 euro maar er kan wel wat bij mits dit een duidelijke prestaties verhoging geeft

Een merkcomputer of een samenstelling? Zelf samenstellen

Ga ik overklokken? niet wanneer ik hem net heb maar wil wel graag de mogelijk hebben om dat te doen

Ga ik later upgraden? nee denk het niet heb 3 jaar geleden ook een pc samengesteld en die ga ik nu gewoon verkopen en koop een complete nieuwe

Ga ik zelf assembleren? Nee wil hem laten in mekaar zetten

Heb ik een besturingssysteem nodig? - nee heb geen besturingssysteem nodig

Ga ik zelf installeren? ja ik ga zelf alles installeren

Heb ik een voorkeur aan onderdelen? - ik had 2 onderdelen al wel uitgekozen voor een video kaart leek me de inno3d ichill geforce gtx 780 me een goede en als processor de i7 4790k

Heb ik nog randapparatuur nodig? nee heb alles

Heb ik specifieke wensen? - er moet wel een goede aftermarket cooler in zitten want ik game in een redelijke warme kamer.

Woon je in Nederland of België, wil je bestellen bij een specifieke (web)winkel? -nee heb nog geen specifieke winkel in gedachten. ik woon in nederland

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ga hem ook nu nog niet kopen want ik wacht tot de nieuwe generatie nvidea uit komt zodat de prijzen van de huidige generatie wat omlaag gaan. Dus van het maximale bedrag hoef je niet veel van aan te trekken zolang het niet heel ver er boven komt tot 1400.

* kon de edit knop niet vinden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Jasper,

Ik heb voor je volgende voorlopige samenstelling gemaakt:

Als basis nemen we de snelste i7 processor op Socket 1150, wat zeker van pas zal komen bij videobewerking. Als koeler nemen de CM Hyper 412, voor een stillere werking. De aparte koeler zal ook van pas komen als je later gaat overklokken. 8GB Corsair Vengeance geheugen ontbreekt niet. We nemen een goed uitgerust moederbord van Gigabyte met voldoende overklokmogelijkheden.

De videokaart heb ik uiteraard voorlopig weggelaten. Verder een Samsung 840 EVO 120 GB SSD als bootschijf, en een aparte 2TB schijf voor opslag. Een DVD-brander is aanwezig. Alles wordt gevoed door de uitstekende Corsair CM650 voeding en gestoken in een Corsair 230T behuizing.

Assemblage is inbegrepen.

(De 'Edit-knop' kan je vlak onder je bericht vinden als 'bericht bewerken' ;))

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.