Ga naar inhoud

iXtreme M3720 Packard Bell PC upgraden


Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik bezit over een iXtreme M3720 van Packard Bell. Helaas begint deze PC al een tijdje moeite te krijgen met het draaien van de 'zwaardere' games.

Tot nu toe ben ik er vrijwel altijd onderuit gekomen met software-matige 'tips and tricks' waardoor mijn FPS toch een beetje een boost kreeg.

Voor zover is het me dus gelukt om eventuele aankopen te ontwijken, maar ik geloof dat het nu eindelijk tijd is.

Ik zou graag mijn videokaart upgraden omdat deze het zwakst is in deze set-up. Helaas zal ook mijn 250W PSU aan vervanging toe zijn.

Zelf ben ik hier meermalen naar gaan kijken maar ik kom er zelf niet uit (te weinig ervaring).

Mijn budget is niet heel geweldig groot, dus ook dat is een licht probleempje.

Hierbij mijn specs:

Model: iXtreme M3720 Packard Bell

Besturingssysteem: Windows 7 x64 Home

Processor: Intel ® Core 2Quad CPU Q8300 @ 2.50 Ghz (4 CPU's) ~ 2.5 ghz.

RAM: 4096mb RAM geheugen

Videokaart: Geforce GT120 (512mb geloof ik)

PSU: 250W max output

Zat zelf te denken aan een Nvidia GTX 650 met een 450W PSU, maar ik weet dus niet of dat past op mijn moederbord.

Tips etc. zijn van harte welkom!

Met vriendelijke groet,

Mark

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Download en installeer Speccy.

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren.

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.

525a111b37ea3-Speccy.PNG

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.

Meer info over deze procedure lees je HIER.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.