Ga naar inhoud

Nieuwe desktop


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

ik ben dus van plan een nieuwe gaming desktop te kopen:

Waarvoor heb ik een PC nodig?

gaming met hoge graphics, programmeren en standaard-dingen

Wat is mijn budget?

liefst maximum € 1000 maar de kwaliteit is belangrijker dan de prijs

Een merkcomputer of een samenstelling?

maakt niet uit

Ga ik overklokken?

zeker

Ga ik later upgraden?

ja

Heb ik al die nieuwe functies wel nodig?

ja, wifi, bluetooth, ...

Ga ik zelf assembleren?

ik kan dit nog niet maar als dit op internet te leren valt wil ik dit wel doen (ik ben nu al wel wat met computers bezig maar nog niet met de binnenkant)

Heb ik een besturingssysteem nodig?

windows 7/8

Ga ik zelf installeren?

zie assembleren

Heb ik een voorkeur aan onderdelen?

een ssd om op te starten, het gewone geheugen mag ook een hdd zijn

ik dacht aan een hybride-schijf

Heb ik nog randapparatuur nodig?

muis, toetsenbord en degelijk scherm

Heb ik specifieke wensen?

stille en vooral koele pc

Woon je in Nederland of België, wil je bestellen bij een specifieke (web)winkel?

België, shop maakt niet uit

alvast bedankt,

Jelle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Samenstelling:

Heb een samenstelling voor je gemaakt met als basis de beste Core i5 processor die overklokbaar is, met een bijhorend moederbord waarmee je een eindje kan overklokken. Uiteraard wordt de CPU vergezeld door een koeler: de Scythe Mugen 4. Verder een standaard 8GB setje aan RAM-geheugen voorzien.

Als grafische kaart nemen we de GeForce GTX770. Hiermee zit ik wel iets over het budget, eventueel kan je opteren voor de GTX 760. Hiermee kan je nog steeds vrijwel alle recente games afspelen in 1080p met high settings en een degelijke FPS.

Als bootschijf nemen we de Samsung 840 EVO SSD van 120GB, en nog een aparte 2TB opslagschijf. Een DVD-brander is aanwezig. Alles wordt gevoed door de Seasonic 620 watt voeding en gestoken in een Bitfenix Shinobi behuizing.

Een Windows-licentie en assemblage is inbegrepen. De installatie zelf is niet zo moeilijk. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.