Ga naar inhoud

Nieuwe desktop


wo0dy

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

ik wil graag een nieuwe desktop kopen, en had hieromtrent graag eens geïnformeerd op het forum.

  1. Waarvoor heb ik een PC nodig? - Voornamelijk gewoon internetten, maar ook misschien wat fotobewerking en af en toe eens een spelletje.
  2. Wat is mijn budget? - Max. 500, liefst minder natuurlijk.
  3. Een merkcomputer of een samenstelling? - Mag een samenstelling zijn, is eigenlijk eender.
  4. Ga ik overklokken? - Waarschijnlijk niet.
  5. Ga ik later upgraden? - Misschien wel.
  6. Heb ik al die nieuwe functies wel nodig? - USB 3.0 en draadloos internet vind ik wel handig. Zou ook wel graag draadloos printen, en eventueel draadloos op mijn muziekinstallatie afspelen.
  7. Ga ik zelf assembleren? - Liever niet.
  8. Heb ik een besturingssysteem nodig? - Ja, huidige pc is nog met XP. Ik ben niet zo'n fan van de windows 8 look (en startscherm etc), maar is dit verbeterd in 8.1? Ik wil wel graag een nieuw OS.
  9. Ga ik zelf installeren? - Wil ik wel doen.
  10. Heb ik een voorkeur aan onderdelen? - Niet echt, misschien naar afmetingen toe (ivm inbouwen in bureau), de desktop liefst minder dan 40cm diep.
  11. Heb ik nog randapparatuur nodig? - Nee, ik heb alles.
  12. Heb ik specifieke wensen? - Mag wel wat stiller zijn dan degene die ik nu heb. Hoeft niet extreem stil of zo.
  13. Woon je in Nederland of België, wil je bestellen bij een specifieke (web)winkel? - Belgisch systeem, winkel is eender.

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb voor u deze samenstelling gedaan:

De behuizing is 41,2 cm diep.

Er zit 400 watt voeding in.

Doch je kan het ook plat leggen.

Als processor heb ik gekozen voor Intel Core i3 4150 / 3.5 Ghz

Onboard zit er Intel HD Graphics 4000 wat voldoende is voor wat je wilt doen.

8 GB geheugen doch de moederbord kan tot 16 Gb aan.

500 GB harddisk doch ik raad wel SSD aan voor snelle opstart van pc en programma.

Een stille processor koeler zit er bij.

DVD brander

Windows 8.1

Montage inbegrepen.

Ik heb de nieuwste draadloos kaart genomen want daarmee heb je de nieuwste trends in verband met AC router dat tegenwoordig steeds meer verkocht worden doch het kan ook N type router aan.

Voor kortingen kan je op deze pagina terecht.

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.