Ga naar inhoud

nieuwe gamepc 1000euro-


Aanbevolen berichten

ik wil een computer kopen voor 1000 euro of minder maar ik weet niet welke onderdelen goed zijn in die prijs range

  1. Waarvoor heb ik een PC nodig? - gaming atm en recorden
  2. Wat is mijn budget? - 1000 euro of minder
  3. Een merkcomputer of een samenstelling? - samenstelling
  4. Ga ik overklokken? - nee durf het niet aan
  5. Ga ik later upgraden? - ja ik wil in december al andere onderdelen kopen
  6. Heb ik al die nieuwe functies wel nodig? - -
  7. Ga ik zelf assembleren? - wil dat de webshop het assembleert maar dit zit niet in de 1000 euro
  8. Heb ik een besturingssysteem nodig? - ik heb windows nodig windows 8 is fijn
  9. Ga ik zelf installeren? - ik zal het zelf instralleren
  10. Heb ik een voorkeur aan onderdelen? - liefst een grote behuizing zodat ik hem eventueel kan gergebruiken
  11. Heb ik nog randapparatuur nodig? - nee
  12. Heb ik specifieke wensen? - laggvrij :P
  13. Woon je in Nederland of België, wil je bestellen bij een specifieke (web)winkel? - ik woon in nederland en heb geen specifieke webwinkel op het oog

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Samenstelling:

Windows 8.1 en assemblage zijn inbegrepen. ;)

Als basis voor dit systeem nemen we de snelste Core i5 processor, meer dan voldoende voor gamen en recorden. De processor wordt geplaatst op een Gigabyte Z97 moederbord en wordt vergezeld door 8GB aan Corsair Vengeance RAM-geheugen.

Als bootschijf nemen we Samsung EVO 120 GB solid state drive en een 2TB harde schijf voor opslag. Een DVD-brander ontbreekt niet. Alles wordt gevoed door de uitstekende RM650 voeding van Corsair en gestoken in een Bitfenix Shinobi behuizing.

Het belangrijkste is uiteraard de videokaart: dat wordt een GTX 760 Twin Frozr van MSI. Hiermee kan je alle recente games afspelen met een mooie resolutie, goede framerate en hoge settings.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.