Ga naar inhoud

nieuwe laptop


Judy130

Aanbevolen berichten

Hallo, ik wil graag een nieuwe laptop kopen,

op dit moment heb ik een sony vaio laptop,

ik gebruik m elke dag voor social media, surfen, email, en spelletjes,

ook wil ik er films op kijken,

de belangrijkste eisen voor mij (heb niet veel verstand van laptops)

zijn dat ik mooi beeld heb en dat hij redelijk snel is (niet elke keer vastloopt)

ik hoop dat iemand mij kan adviseren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  1. Waarvoor heb je een laptop nodig? -surfen, mailen, spelletjes, tv/films kijken
  2. Wat is mijn budget? - rond de 500 euro
  3. Heb ik een voorkeur voor bepaalde merken? - ik heb nu een sony vaio maar heb gelezen dat sony stopt met laptops maken
  4. Heb ik al die nieuwe functies nodig? -geen idee, wil alleen wel een dvd kunnen afspelen
  5. Welke schermgrootte heb ik in gedachten? het scherm wat ik nu heb ik 15.4 , wil geen kleiner scherm
  6. Heb ik nog randapparatuur nodig? - muis
  7. Heb ik nog overige specifieke wensen? - een zilvere/witte vind ik het mooist
  8. Woon je in België of Nederland en heb je een specifieke (web)shop in gedachten? - nederland geen winkel in gedachten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze HP Pavilion laptop springt meteen in het oog. Je zou ook een laptop kunnen kiezen die zo'n honderd euro goedkoper is, maar de specificaties van dit model zijn het prijsverschil absoluut waard.

We hebben hier te maken met een 15,6 inch scherm met een Full HD resolutie, voor een prima scherpte. Verder heb je 1 TB aan opslag tot je beschikking mét een cache-SSD van 8 GB. Daarmee starten je meest gebruikte programma's (en het besturingssysteem) en pak sneller op. Er is maar liefst 12 GB aan RAM geheugen aanwezig, ideaal voor multitasking. De processor en de grafische kaart zijn vrij krachtig. Weet niet precies welke games je bedoelt, maar zelfs de iets intensievere spelletjes kan deze laptop prima aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.