Ga naar inhoud

niewe game pc aankopen


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen...

Voor de eerste maal heb ik zelf een pc configuratie samengesteld en ben er uiteraard niet helemaal gerust in...

Doel : game pc , fotobewerking en soms grafische technieken

Budget : niet écht van groot belang.

Winkel evenmin van belang, liefst belgië uiteraard.

Randzaken als monitor,toetsenbord e.d. zijn reeds aanwezig.

Overklokken niet echt nodig, eventueel uitbreiden of verzwaren echter wel (vandaar de 750w)

Willen jullie dit misschien even overlopen en mij op mijn mogelijke stommiteiten wijzen..?

Héél hartelijk bedankt !

1 x Cooler Master Hyper 412S

HXLM37

€ 37,99*

1 x Microsoft Windows 8.1

YQBMMT00

€ 99,90*

1 x Intel® Core™ i5-4670K

HW5I17

€ 214,90*

1 x Corsair CS750M

TN7V6C00

€ 109,90*

1 x Cooler Master CM 690 III

TQXM2T

€ 89,90*

1 x Crucial MX100 CT512MX100SSD1, 512 GB SSD

IMJMCP

€ 189,90*

1 x LG BH16NS40

CGBL14

€ 84,90*

1 x MSI Z87-G45 Gaming

GWEM05

€ 119,90*

1 x Seagate Barracuda 7200.14, 2 TB

AFBS25

€ 74,90*

1 x Crucial 8 GB DDR3-1600 Kit

Link naar reactie
Delen op andere sites

  1. oh my god...hoe dom kan je zijn.....GPU : MSI Radeon R9 280X3GB.... sorry daarvoor !
    Waarvoor heb ik een PC nodig? - gaming, fotobewerking, grafische ontwikkelingen
  2. Wat is mijn budget? - 1000-1500 euro
  3. Een merkcomputer of een samenstelling? - samenstelling
  4. Ga ik overklokken? - neen
  5. Ga ik later upgraden? -waarschijnlijk na enkele jaartjes wel
  6. Heb ik al die nieuwe functies wel nodig? -WiFi zeker, andere toepassingen zijn mooi meegenomen, het gaat hard deze jaren....
  7. Ga ik zelf assembleren? -ik stel hem samen, maar laat hem assembleren, vooral kwestie van garantie
  8. Heb ik een besturingssysteem nodig? - bezit een legale win 7
  9. Ga ik zelf installeren? -Jazeker
  10. Heb ik een voorkeur aan onderdelen? -mooi is niet belangrijk, functionaliteit des te meer
  11. Heb ik nog randapparatuur nodig? -heb alle randapp. Vervang enkel de DvD in BR
  12. Heb ik specifieke wensen? -extreem stil, dit is een voorname vereiste
  13. Woon je in Nederland of België, wil je bestellen bij een specifieke (web)winkel? neen

Mogelijk is duidelijker nu...

Eigenlijk heb ik maar twee échte verlangens... een krachtige pc en absoluut zo stil mogelijk... dat "stil" mag ten koste gaan van alle tierlanteintjes die je de laatste jaren wel eens ziet.

Met bijzonder veel dank !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen probleem, en graag gedaan hoor ;)

Heb voor je deze samenstelling gemaakt, assemblage inbegrepen:

Meteen de snelste Core i7 processor in huis gehaald, samen met een aparte koeler voor de geluidsproductie. 8GB aan Corsair Vengeance RAM-geheugen een een stabiel H97 moederbord van Gigabyte zijn ook van de partij.

Als bootschijf nemen we een razendsnelle Samsung 840 EVO 120GB SSD, samen met een 2TB bootschijf. Een Blu-Ray combo is ook aanwezig.

De grafische kaart wordt een NVIDIA GTX 770 met speciale (stille) koeler. De kaarten van NVIDIA werken vaak ook beter i.s.m. video- en fotobewerking. Ook een Wi-Fi netwerkkaart ontbreekt niet. Eventueel kan je kiezen voor de GTX 780, aangezien er nog wat budget over is.

Deze samenstelling is uiterst stil: een stille Corsair RM650 voeding en alles wordt geplaatst in een CM Silcencio 612S behuizing voor minimale geluidsproductie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuke samenstelling, wel enkele vraagjes...

waarom een i7, ik denk dat de i5 ruim voldoet, en waarom een K vermits ik niet ga overklokken.

Nog een bedenkingetje : zowat het hele voorgestelde systeem is gewijzigd... ik begrijp wel dat vermoedelijk de door u voorgestelde case beter aan mijn vereisten voldoet, maar zogoed als al het overige is ook gewijzigd..?

alvast bedankt voor de moeite die je nam !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen probleem hoor ;)

Aangezien je gaat videobewerken heb ik voor de snelste i7 gekozen. De i7-reeks is hierin toch opmerkelijk sneller en beschikt over HyperThreading technologie. Ik heb de K-processor genomen omdat deze loopt op 4 GHz, met andere woorden de snelste Core i7 processor momenteel beschikbaar. Er is helaas geen "non-K" model met dergelijke kloksnelheid.

De onderdelen die jij hebt samengesteld passen uiteraard, maar de samenstelling hierboven is toch beter. Betere SSD, betere/stille voeding, recenter moederbord...

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.