Ga naar inhoud

pc bouwen


Aanbevolen berichten

ik heb een vraag,

ik ben totaal nieuw in het bouwen van een pc, en heb er totaal geen verstand van.

nou zoek ik iemand die tijd en zin heeft om voor mij een pc samen te stellen.

  1. Waarvoor heb ik een PC nodig? voor gamen, het liefst 1 die de nieuwste games gemakkelijk kan draaien.
  2. Wat is mijn budget? budget is 650 ik kan mag tot 700 gaan. als je het kan redden met 600-650 zou het fijn zijn
  3. Een merkcomputer of een samenstelling? ik ben opzoek naar iemand die er 1 kan samenstellen voor mij.
  4. Ga ik overklokken? in de toekomst wel als het nodig is, maar voorlopig nog niet
  5. Ga ik later upgraden? jazeker in later stadium is dat wle de bedoeling
  6. Heb ik al die nieuwe functies wel nodig? ik heb zelf geen idee, daarom zou ik graag iemand willen hebben die dat voor mij kan bekijken
  7. Ga ik zelf assembleren? ja ik wil hem zelf inmekaar zetter, maar dat weet ik nog niet zeker, kan het binne het budget dan laat ik het doen.
  8. Heb ik een besturingssysteem nodig? windows 8 zou ik graag willen, maar windows 7 ben ik ook tevreden mee
  9. Ga ik zelf installeren? ik zal het zelf instaleren, heb ik vaker gedaan
  10. Heb ik een voorkeur aan onderdelen? ik heb geen voorkeuren.
  11. Heb ik nog randapparatuur nodig? muis toetsenboard heb ik nog nodig samen met monitor. maar die hoef je niet in me budget mee te reken, die koop ik zelf buite het budget om.
  12. Heb ik specifieke wensen? een stille pc mag is niet nodig, zelfde geld voor energiezuinnig, het mag maar het is alleemaal optioneel.
  13. Woon je in Nederland of België, wil je bestellen bij een specifieke (web)winkel? ik woon in nederland en heb geen specifieke winkel waar ik het wil halen.

ik hoop dat iemand me kan en wil helpen, het heeft nog geen haast, dus als iemand we wilt helpen kan hij/zij er zijn tijd voor nemen.

mvg

frank

ps: sorry voor de spelfouten die er in kunnen zitte

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Frank,