Ga naar inhoud

Pc samenstellen


Ruben Pc

Aanbevolen berichten

Waarvoor heb ik een PC nodig? - Ik wil graag op hoge settings kunnen gamen qua graphics en vlotte gameplay. Dit kan ik niet op mijn huidige laptop.

Wat is mijn budget? - Mijn budget ligt tussen de 1000-1300 euro.

Een merkcomputer of een samenstelling? - Ik wil een samengestelde pc maar ik heb hier weinig ervaring mee, daarvoor dit topic.

Ga ik overklokken? - Ja.

Ga ik later upgraden? - Ja, ik ga jaarlijks in de zomervakantie upgraden wat een upgrade kan gebruiken.

Heb ik al die nieuwe functies wel nodig? - Een ingeburgerd wifi kaartje wil ik er graag in, een hdmi-ingang en een optisch geluidkaartje of course. Niks speciaals dus.

Ga ik zelf assembleren? - Ik laat deze samenstellen in een winkel.

Heb ik een besturingssysteem nodig? - Ik wil windows 07 installeren.

Ga ik zelf installeren? - Ik installeer dit zelf.

Heb ik een voorkeur aan onderdelen? - Deze monitor had ik in gedachte://www.bol.com/nl/p/lg-22mp65hq-ips-monitor/9200000024533812/ . Deze behuizing vond ik mooi uitzien : bol.com | Sharkoon REX8 Value Edition  (Retail, Window-Kit, USB 3.0) |... . Muis, toetsenbord en externe harde schijf heb ik. De monitor en behuizing zijn niet inbegrepen bij mijn budget, dit geld houdt ik hier apart van maar ik sta altijd open voor suggesties. Ik wou ook een goede ssd kaart maar ik ken hier niet zoveel van.

Heb ik nog randapparatuur nodig? - Een extra monitor die ik kan aansluiten zou wel mooi zijn, maar de prijs mag niet te hoog zijn dan. Dit mag ook buiten het budget.

Heb ik specifieke wensen? - Ik wil dat de pc in het algemeen zeer snel is maar vooral snel qua gamen.

Woon je in Nederland of België, wil je bestellen bij een specifieke (web)winkel? -Ik woon in België. Op bol.com | de winkel van ons allemaal | Welkom koop ik mijn headset en monitor dus het zou fijn zijn als alles daarop beschikbaar zou zijn. Als er echter betere sites zijn zal ik op deze sites de onderdelen kopen.